عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۹۶۴
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
با حضور بیش از ۳۰۰ هیئت مذهبی؛
به همت جامعه ایمانی مشعر نخستین همایش دو روزه « هئیت های فعال در عرصه اربعین حسینی(ع)» با حضور بیش از ۳۰۰ هیئت مذهبی فعال کشور در مسجد مقدس جمکران آغاز شد.
عقیق: در این همایش ملی که به همت جامعه ایمانی مشعر و با حضور اندیشمندان، کارشناسان، صاحب نظران و عاشورا پژوهان برپا شده است، موضوعات مهم و اساسی پیرامون «پیاده‌روی اربعین و گفتمان انقلاب اسلامی»، «پیاده‌روی اربعین و هیأت تراز انقلاب اسلامی»، «مدیریت بحران اربعین»، «بستر عظیم تربیتی پیاده‌روی اربعین»، «پیاده‌روی اربعین در امتداد ظهور» مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
در این همایش دو روزه قرار است حجج الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان، مرتضی آقاتهرانی، سید هاشم الحیدری، داوود صالحی و آقایان حاج حسین یکتا و سعید قاسمی به ایراد سخن خواهند پرداخت.
در این همایش علاوه بر برگزاری کمیسیون‌های تخصصی و حضور در هیأت شباب الامام الخمینی(ره)؛ تقدیر از فعالان پیاده‌روی اربعین، برپایی نمایشگاه تخصصی اربعین، اهدای «بسته محتوایی اربعین» و صدور بیانیه برخی از برنامه های این همایش می باشد.
لازم به ذکر است، شرکت‌کنندگان در این همایش، شب پنجشنبه، میهمان هيأت شباب الامام الخمینی(ره) خواهند بود. در این هیئت حجت الاسلام و المسلمین کاشانی به سخنرانی خواهد پرداخت.



منبع:حوزه
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین