عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۹۵۴
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱
مدير ستاد عمليات شمسا در عراق از توقف اعزام كاروانهاي زيارتي به عتبات عاليات از اول تا چهاردهم آذر خبر داد و گفت: خدمات اين ستاد در ايام اربعين كاملا در اختيار ستاد اربعين قرار گرفته و به زائران رايگان ارائه مي شود.
عقیق:طعيمه غلامي مدير عمليات ستاد شمسا در عراق از كربلاي معلي از توقف اعزام كاروانهاي زيارتي از اول تا چهاردهم آذر به مناسبت ايام اربعين سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين عليه السلام خبر داد و يادآور شد كه اعزام كاروانهاي زيارتي هوايي 12 آذر انجام مي شود.
وي افزود: در ايام اربعين به دليل ازدحام زائران، ورود كاروانها با سختي و ارائه خدمات به كندي انجام مي شود كه اين امر سبب عدم اجراي تعهدات ستاد به زائران شده و رضايتمندي زائران را برآورده نخواهيم كرد، از اين رو تصميم گرفته شد كه اعزام كاروانهاي زيارتي در ايام اربعين متوقف شود.
مدير عمليات ستاد شمسا در عراق تصريح كرد: خدمات اين ستاد در ايام اربعين كاملا در اختيار ستاد اربعين قرار خواهد گرفت تا به صورت رايگان به همه زائران خدمت رساني شود.
وي با بيان اينكه در حال حاضر و به طور متوسط 45 تا 50 كاروان براي زيارت اعتاب مقدسه وارد مرزهاي عراق مي شوند، سياست جديد ستاد شمسا را استفاده از هتل هاي با كيفيت مناسب تر و برنامه ريزي براي اسكان زائران با توجه به ظرفيت اين هتل ها عنوان كرد كه رضايت زائران را نيز به دنبال داشته است.
غلامي مشاركت هاي مردمي را در ايام اربعين حسيني بسيار پررنگ خواند و با اشاره به خدمات رفاهي مناسبي كه از سوي مردم عراق براي پذيرايي از زائران صورت مي گيرد، گفت: امكانات لازم براي اسكان زائران ايراني در كربلا و نجف و نقاط مرزي در نظر گرفته شده است.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین