عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۸۸۹
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹
مدیر روابط عمومی و بین‌الملل مسجد مقدس جمکران با اعلام حضور موکب مسجد جمکران در مسیر پیاده‌روی اربعین گفت: آماده دریافت نذورات مردمی برای این موکب هستیم.
عقیق:حجت‌الاسلام سیدمهدی هاشمی‌زاده مدیر روابط عمومی و بین‌الملل مسجد مقدس جمکران با اشاره به حضور موکب مسجد مقدس جمکران در مسیر نجف تا کربلا گفت: با توجه به جایگاه حساس مسجد مقدس جمکران و انتسابی که به حضرت حجت(عج) دارد، وظیفه خود دانستیم نقشی در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی داشته باشیم و در این مسیر به معرفی این مکان مقدس بپردازیم.

وی با بیان اینکه فعالیت ما در چهار گروه مختلف عرضه می‌شود، افزود: در گروه فرهنگی، پژوهش و ارزیابی، پشتیبانی، خدمات، انتظامات و امنیت برنامه‌ریزی لازم انجام شده است و ان‌شاءالله در هفته جاری گروه پیشتاز اعزام می‌شود.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل مسجد جمکران بیان داشت: گروه پیشتاز با وسایل نقلیه اقلام خدمات پشتیبانی را به سمت مرز منتقل می‌کند و پس از آن در محل مستقر و موکب را راه‌اندازی کنند. در هفته‌های آینده نیز گروه‌های دیگر برای ارائه خدمات به آن‌ها اضافه می‌شوند.

وی با اشاره به کمک‌های مردمی برای راه‌اندازی موکب در اربعین حسینی ادامه داد: نذورات مسجد مقدس جمکران فقط برای هزینه در این مکان مقدس است که به همین منظور در نظر گرفتیم، نذورات خاص موکب را به صورت جداگانه دریافت کنیم.

حجت‌الاسلام هاشمی‌زاده با بیان اینکه مردم از طرح راه‌اندازی موکب مسجد مقدس جمکران در اربعین حسینی استقبال کردند، ابراز داشت: اطلاع‌رسانی در حال انجام است و امیدواریم حجم استقبال مردم روز به روز افزایش یابد.

وی افزود: شماره حساب 2555555501 بانک ملت و شماره کارت 6104337874986183 به نام مسجد مقدس جمکران آماده دریافت نذورات برای راه‌اندازی موکب در اربعین حسینی است.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین