عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۸۶۳
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
پنجشنبه و جمعه در قم برگزار خواهد شد
اولين همايش ملي هيأت‌هاي فعال در عرصه اربعين، پنجشنبه و جمعه، بيست و يكم و بيست و دوم آبان ماه در قم برگزار خواهد ‌شد.اين همايش كه به همت جامعه ايماني مشعر برگزار مي‌شود، پنجشنبه و جمعه، بيست و يكم و بيست و دوم آبان ماه با سخنراني حجج اسلام عليرضا پناهيان، مرتضي آقاتهراني، سيد هاشم الحيدري، داوود صالحي و آقايان حسين يكتا و سعيد قاسمي برگزار مي‌شود.
عقیق: اولين همايش ملي هيأت‌هاي فعال در عرصه اربعين با حضور مديران بيش از سيصد هيأت فعال در عرصه پياده روي اربعين از سراسر كشور در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.
اين همايش كه به همت جامعه ايماني مشعر برگزار مي‌شود، پنجشنبه و جمعه، بيست و يكم و بيست و دوم آبان ماه با سخنراني حجج اسلام و المسلمين عليرضا پناهيان، مرتضي آقاتهراني، سيد هاشم الحيدري، داوود صالحي و آقايان حاج حسين يكتا و سعيد قاسمي برگزار مي‌شود.
در اين همايش قرار است سخنرانان با موضوعات «پياده‌روي اربعين و گفتمان انقلاب اسلامي»، «پياده‌روي اربعين و هيأت تراز انقلاب اسلامي»، «مديريت بحران اربعين»، «بستر عظيم تربيتي پياده‌روي اربعين»، «پياده‌روي اربعين در امتداد ظهور» و... به سخنراني بپردازند.
شركت‌كنندگان در اين همايش، شام پنجشنبه، ميهمان هيأت شباب الامام الخميني(ره) خواهند بود. در اين هيأت حجت الاسلام و المسلمين كاشاني به سخنراني خواهند پرداخت.
غير از كميسيون‌هاي تخصصي و حضور در هيأت شباب الامام الخميني؛ تقدير از فعالان پياده‌روي اربعين، برپايي نمايشگاه تخصصي اربعين، اهداي «بسته محتوايي اربعين» و صدور بيانيه برخي از حاشيه‌هاي پنجمين همايش هيأت‌هاي محوري و برگزيده كشور خواهد بود.
براي تهيه «بيانيه هيأت‌هاي فعال در عرصه اربعين»، ضمن رصد و بررسي و تحليل فضاي جامعه و نقاط قوت و ضعف و فرصت‌ها و تهديدهاي پيشِ روي پياده‌روي اربعين حسيني؛ محورهاي آن از كارشناسان و شركت‌كنندگان در همايش فراخوان، بررسي و جمع‌بندي خواهد شد.
گفتني است «جامعه ايماني مشعر» حلقه‌اي دوستانه براي حضور هيأت‌هاي كشور عزيزمان است كه با پيوستن روزافزون هيأت‌هاي حسيني مي‌رود تا محفلي بزرگ براي همدلي و هم‌سويي همه هيأت‌هاي سراسر كشور باشد.
مهم‌ترين تأثير اين جامعه بزرگ ايماني، ايجاد فرصت‌هاي يكسان براي تمام هيأت‌ها در سراسر كشور است كه امكان پيشرفت كمي و كيفي هم افزايي و نزديك شدن هر چه بيشتر همه اعضا را براي نيل به جايگاه هيأت تراز انقلاب اسلامي فراهم مي‌كند.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین