عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۸۳۰
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲
کارگروه تبلیغات و فضای مجازی طرح ملی خادم الحسین از ثبت‌نام بیش‌از یک هزار و ۵۰۰ نفر در این طرح واجرای ‌طرح پیاده‌روی همزمان با روز اربعین از میدان امام حسین(ع) تا حرم عبدالظیم(ع) خبر داد.
عقیق:کارگروه تبلیغات و فضای مجازی طرح ملی خادم الحسین از ثبت‌نام بیش از یک هزار و 500 نفر در طول یک‌هفته در این طرح خبر داد.

‌این طرح برای دومین سال با مشارکت بعثه مقام معظم رهبری، شهرداری تهران، خانه شهریاران جوان، سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، ستاد اربعین و سایر سازمان های فرهنگی برگزار می‌شود.

بنا به گفته کارگروه تبلیغات و فضای مجازی این طرح آمار فعلی ثبت‌نام کنندگان نسبت به سال گذشته که در مجموع 2 هزار نفر ثبت‌نامی بوده ‌پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و ‌احتمال افزایش این آمار به بیش از 4 هزار نفر خواهد بود.

‌طی اعلام کارگروه تبلیغات و فضای مجازی طرح ملی خادم الحسین(ع)، به دلیل مشکلاتی که در کشور عراق وجود دارد مراجعه‌‌کنندگان خانم در این طرح را نمی‌توان ‌در موکب‌ها و یا ایستگاه‌های صلواتی ‌کشور عراق ساماندهی کرد و از ظرفیت عظیم آنها در کشور بهرمند خواهند شد.

گفتنی ‌است ستاد طرح ملی خادم الحسین در سطح کشور موکب‌ها و ایستگاه‌های فرهنگی راه‌اندازی خواهد کرد که همکاری و خادمی خانم‌ها در این طرح بصورت استقرار در این ایستگاه‌های فرهنگی و موکب‌هاست که ضمن استقبال از زائران در ورودی و خروجی شهر‌ها و در داخل کشور خواهد بود.

برگزار طرح پیاده‌روی به مناسب روز اربعین در داخل کشور برای افرادی که امکان حضور در کربلا را نداشتند از برنامه‌های این ستاد در روز اربعین اعلام شده است. این ‌پیاده‌روی بین میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) است که طبق سنوات گذشته انجام خواهد شد. در این مسیر نیز ایستگاه‌های فرهنگی، صلواتی و موکب‌‌های با عنوان موکب‌الاکبر مستقر خواهند شد و به زائرین خدمات ارائه خواهند کرد.

علاقه‌مندان تا یک هفته قبل از اربعین حسینی می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.khademolhossein.com در طرح ملی خادم الحسین ثبت نام ‌و از مطالب آموزشی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین بهره‌مند شوند.

منبع:ایکنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین