عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۸۰۸
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴
برادر سفیر سابق ایران در لبنان خبر داد
مرتضی رکن‌آبادی برادر غضنفر رکن‌آبادی از احتمال زنده بودن برادرش خبر داد و گفت: هیچ کس جنازه و اسناد فوت برادرم را ندیده و کسی که او را در آمبولانس گذاشته بود از زنده بودن برادرم خبر داد.
عقیق:مرتضی رکن‌آبادی برادر غضنفر رکن‌آبادی، با بیان اینکه در زمان حال هیچ‌کس نمی‌تواند به قطع یقین درباره وضعیت دیپلمات انقلابی کشورمان اظهار نظر کند، گفت: در همان روز فاجعه شخصی که برادر بنده را در آمبولانس قرار داد می‌گفت که وی نفس می‌کشید و حتی کبودی هم روی بدن وی نبود.

وی ادامه داد: حتی آمبولانسی که 2 نفر ظرفیت داشت فقط برادر من را به تنهایی حمل کرد و به سوی بیمارستان سعودی رفت و هیچ کس خبر ندارد که در مسیر از دنیا رفته باشد یا خیر.

رکن‌آبادی افزود: برخی می‌گویند که برادر من از دنیا رفته‌ است اگر مستنداتی دارند یا جنازه وی را دیده‌اند بیایند و به ما بگویند. اما تاکنون هیچ خبری در دست نیست و احتمال زنده بودن وی بسیار قوی است.

وی درباره نحوه ایجاد همبستگی میان خانواده‌های جانباختگان منا توسط انجمن خانواده مهاجران گفت: قطعا انجمن‌های دیگری هم تشکیل می‌شود که ما با آنها در ارتباط خواهیم بود و همچنین دفتر و سایتی هم تشکیل شده و شماره تلفنی هم اعلام می‌شود تا خانواده جانباختگان به آنها مراجعه کنند.

رکن‌آبادی گفت: هم‌اکنون چند واحد حقوقی، فرهنگی، اسناد و روابط عمومی و حمایت‌های مردمی در انجمن تشکیل شده است.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین