عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۲۸
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۰
کتاب «پاسخ به برخی شبهات پیرامون خورشید ولایت» که به شبهات پرمخاطب درباره اتفاقات پس از وفات رسول خدا (ص) در مورد فاطمه زهرا (س) و امام علی (ع) می‌پردازد، منتشر شد.

عقیق: کتاب «پاسخ به برخی شبهات پیرامون خورشید ولایت» پاسخ به پرسش‌هایی است که از طرف یکی از فرهنگیان اهل سنت مطرح شده و از شبهات پر مخاطب درباره اتفاقات پس از وفات رسول خدا (ص) در مورد حضرت فاطمه زهرا (س) و امام علی (ع) است.

از موضوعات اصلی پرسش‌ها به اختصار می‌توان به «به آتش کشیدن خانه فاطمه زهرا (س)»، «‌شهادت حضرت محسن (ع)»، «آزار و اذیت خلفا به فاطمه زهرا (س)»، «علت سکوت امام علی (ع) در این واقعه»، «نقش عایشه در جنگ جمل» و «ازدواج ام کلثوم با عمر» اشاره کرد.

نویسنده پس از بیان وحدت اسلامی و چرایی و چگونگی آن، به پاسخ‌گویی پرداخته است؛ پاسخ‌ها به صورت جزء به جزء از منابع اهل سنت جستجو شده و با کنار هم گذاشتن سیر تاریخی اتفاقات و ذکر روایات آنها، به خوبی خواننده را اقناع می‌کند.

پاسخ‌ها بر اساس قرآن، صحاح سته و دیگر کتب حدیثی، تفسیری و تاریخی معتبر اهل سنت بیان شده است، همچنین فهرست منابع کتاب شامل معرفی 143 عنوان از کتب مورد استفاده نویسنده است.

انتشارات «دلیل ما» کتاب «پاسخ به برخی شبهات پیرامون خورشید ولایت» را در 224 صفحه و با قیمت 7000 تومان منتشر و روانه بازار نشر کرده است.


منبع: فارس

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین