عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۱۷۳
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
آیت‌الله موسوی جزایری:
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: باید دعا کنیم تا إن شاءالله پروردگار متعال به همه ما اعم از پیر و جوان، توفیق ادامه راه شهدا البته با رهبری و زعامت مقام معظم رهبری تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) را بدهد.
عقیق:آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در گفت‌وگویی در اهواز، با اشاره به شهادت محمد زهیری، از مدافعین حرم حضرت زینب(س)، اظهار داشت: مدافعین حرم، کسانی هستند که با تمام وجود از حرم اهل‌بیت(ع) و حریم ولایت امیرالمؤمنین دفاع کرده و در میسر امام حسین(ع) گام برداشته اند.

وی با بیان این که زبانم از بیان اجر و ثوابت این رزمندگان والا مقام قاصر است، گفت: شهید محمد زهیری که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه رفته بود به فیض عظیم شهادت نائل گشت و از خداوند سبحان تمنا دارم که این شهید بزرگوار را با مولایش اباعبدالله الحسين(ع) محشور گرداند.

امام جمعه اهواز، ضمن تسلیت به بازماندگان و خانواده این شهید والامقام، گفت: إن شاءالله پروردگار متعال به بازماندگان و خانواده شهید صبر و اجر عنایت کند و به همه ما اعم از پیر و جوان، توفیق ادامه راه شهید البته با رهبری و زعامت مقام معظم رهبری تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) را بدهد.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین