عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۴۹۴۲
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸
فرماندار ويژه آبادان گفت: به منظور ساماندهي موكب‌هاي پذيرايي ايام اربعين در مسير آبادان تا مرز شلمچه، براي اولين بار كاري جمعي با وسعتي بزرگ در استان خوزستان برنامه ريزي شده است.
عقیق: عزيزالله شهبازي در جلسه سامان‌دهي موكب‌هاي اربعين كه در فرمانداري آبادان برگزار شد، اظهار كرد: در ايام اربعين در مسير آبادان تا مرز شلمچه، موكب‌هاي پذيرايي از زائران عتبات استقرار خواهند يافت و از آنجا كه بزرگ‌ترين موكب اين مسير، در اختيار شهرستان آبادان قرار گرفته، ضروري است تلاش بيشتري در جهت فراهم آوردن امكانات بهتر و برقراري امنيت زوار انجام شود.
وي افزود: در مسير آبادان تا مرز شلمچه، مردم شهرستان‌هاي آبادان، خرمشهر، شادگان و اميديه، موكب‌هايي دارند و در تلاش هستند كه امكاناتي در خور زوار اربعين فراهم كنند. راه و شهرسازي، شهرداري و پالايشگاه آبادان نيز در جهت آماده‌سازي هر چه بهتر اين موكب، كار مشتركي انجام داده‌اند.
شهبازي گفت: برگزاري مراسم اربعين و برقراري امنيت اين مراسم از اهميت بالايي برخوردار است. در اين جهت، با هماهنگي‌هاي به عمل آمده بين شهرداري آبادان با مسئولان كشور عراق، قرار است خدمات دو سويه‌اي به زائران اربعين ارائه شود.
فرماندار ويژه آبادان عنوان كرد: انتظار ما از تمام مسئولان و مردم آبادان، مهمان‌نوازي و تامين رضايت زوار اربعين از خدمات ارائه شده است. بدين منظور لازم است مسئولان در محل موكب آبادان مستقر در شلمچه حضور يابند و از نزديك اين مكان را بازبيني كنند تا شرايط و امكانات مورد نياز در آن فراهم شود.


منبع: ايسنا
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین