عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۴۳۱۸
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۸
مدیر انتظامات و تشریفات آستان قدس رضوی خبر داد:
مدير انتظامات و تشريفات آستان قدس رضوي گفت: نيروها و خدام بخش انتظامات حرم مطهر رضوي در ايام سوگواري سيد و سالار شهيدان براي تسهيل خدمت رساني به زائران و هيئات مذهبي چندين برابر خواهند شد.
عقیق:به نقل از پايگاه اطلاع رساني آستان قدس رضوي، «روح الله رنجبر» در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در ايام سوگواري حضرت اباعبدالله الحسين(ع) اين مديريت نيروهاي معين خود را براي برگزاري هرچه بهتر و منظم تر مراسم های عزاداري و ورود و استقرار هيئت هاي مذهبي در حرم مطهر فراخوانده که در مقايسه با سال گذشته 20 درصد افزايش داشته است.
وي تصريح كرد: دفتر هيئت هاي مذهبي با صدور مجوز عزاداري به هيئات مذهبي و تعيين ساعات حضور و استقرار اين هيئت ها و همچنين برقراري نظم و انضباط در برگزاري هرچه بهتر مراسم عزاداري و سوگواري در حرم مطهر رضوي در اين مراسم ها با افزايش نيروهاي خدمتگزار خود، آمادگي برگزاري هرچه بهتر مجالس عزاداري سيد و سالار شهيدان در حرم مطهر رضوي را دارد.
رنجبر تاكيد كرد: با توجه به حضور گسترده هيئات مذهبي در روز تاسوعا و عاشوراي حسيني، كليه هيئت های مذهبي كه مجوز شوراي هيئت هاي مذهبي را دریافت كرده باشند، مي توانند در اين ايام به حرم مطهر رضوي مشرف شوند و به عزاداري بپردازند.
مدير انتظامات و تشريفات آستان قدس رضوي گفت: در دو ماه محرم و صفر به احترام عزاي سيدالشهداء آیين نقاره نوازي در حرم مطهر رضوي برگزار نخواهد شد.


منبع:قدس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین