عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۴۰۱۱
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۹
رييس ستاد بازسازي عتبات عاليات كرمانشاه با اشاره به راه اندازي ستاد زوار اربعين در كرمانشاه گفت: تيمي متشكل از چهار نفر از استان هاي غربي براي خدمت به زائرين اربعين تشكيل شده است.
عقیق:حجت الاسلام سيد مصطفي حسيني منش در نشست خبري اظهار داشت: در ديدار اخير اين تيم با رهبر معظم انقلاب ايشان تاكيد كردند در مديريت مراسم اربعين علاوه بر استفاده از امكانات دولتي بايد از مشاركت حداكثري مردم نيز بهره ببريم.
حسيني در ادامه گفت: با وجود ناامني هاي موجود در منطقه سال گذشته نزديك به 20 ميليون مسلمان شيعه و سني به مناسبت اربعين روانه كربلا شدند.
وي با اشاره به فاجعه مرگبار منا ادامه داد: امسال در مراسم حج يك ميليون و 700 هزار زائر در عربستان بودند، اما بي كفايتي آل سعود در مديريت مناسك حج اين فاجعه عظيم را رقم زد.
رييس ستاد بازسازي عتبات عاليات كرمانشاه با اشاره به وجود برخي مشكلات در زمينه سفر زوار اربعين در سال گذشته افزود: امسال با تاكيد مقام معظم رهبري، ستادي در كشور تحت عنوان «ستاد عالي ساماندهي اربعين حسيني» به سرپرستي حجت الاسلام قاضي عسكر تشكيل شده است كه در راستاي رفع مشكلات موجود تلاش خواهد كرد.
وي با اشاره به اينكه كمك مردم به ستاد بازسازي عتبات عاليات مي تواند موجب ارائه خدمت مطلوب به زائران حسيني شود گفت: هر كدام از هم استاني ها بتوانند با اهداي يكي از اقلام اساسي مورد نياز زائران ستاد بازسازي عتبات عاليات را ياري كنند، مي توانيم به دو ميليون زائر خدمت كنيم.
رييس ستاد بازسازي عتبات عاليات كرمانشاه با بيان اينكه در اين راستا موكبهايي نيز در راه كربلا و حتي در مسير مرزي مهران برقرار مي شود، عنوان كرد: همواره در ايام نوروز چادرهاي استقبال از مسافران با خدمات خوبي ارائه مي شود و انتظار مي رود براي اين حركت عظيم و گسترده نيز تدابير مناسب و ارزنده اي انديشيده شود.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین