عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۷۳۹
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
حجت الاسلام والمسلمين احمدي رئيس ستاد فرهنگي اربعين وارد كربلا شد و مورد استقبال نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كربلا قرار گرفت.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمين حميد احمدي مدير آموزش بعثه مقام معظم رهبري و رئيس ستاد فرهنگي اربعين وارد كربلا شد و مورد استقبال حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني نماينده بعثه در كربلا قرار گرفت.
وي در اين سفر سه روزه، جديدترين اقدامات و برنامه ها براي امور فرهنگي زايران ايراني در ايام اربعين را دنبال مي كند.
حجت الاسلام والمسلمين احمدي در مصاحبه با خبرنگار حج گفت: ما براي هماهنگي با حجت الاسلام والمسلمين اباذري مسئول كميته فرهنگي اربعين در عراق آمديم كه بررسي از وضعيت پيشرفت برنامه ها و هماهنگي براي برنامه هايي كه به عهده بعثه است داشته باشيم تا پشتيباني هاي لازم صورت بگيرد .
وي خاطر نشان كرد:‌مسئوليت اصلي در مباحث مربوط به اربعين در عراق، با دوستان عراقي است اما ما در جاهايي كه براي ايرانيان نياز باشد كمك خواهيم كرد همچنين مراسم رسمي در كربلا و نجف داريم كه مسئوليت آن با بعثه است و لازم است هماهنگي هاي لازم در اين زمينه صورت بگيرد و در اين راستا با سفير و رايزن فرهنگي جمهوري اسلامي در عراق و تعداد ديگري از مسئولان مرتبط ديدار خواهم داشت.
رئيس ستاد فرهنگي اربعين اعلام كرد:‌ برنامه هاي فرهنگي براي موسم اربعين، از 10 صفر آغاز و تا تا 22 صفر ادامه خواهد داشت. ‌
يادآور مي شود چندي قبل، نماينده ولي‌فقيه در امور حج و زيارت طي حكمي ضمن دستور تشكيل ستاد فرهنگي اربعين و مناسبت هاي ويژه، حجت‌الاسلام احمدي را به‌عنوان مسئول اين ستاد تعيين كرد.
در حكم حجت‌الاسلام‌والمسلمين قاضي عسكر، بر استفاده از همه ظرفيت‌ها و نهادها و موسسات فرهنگي و سازمان‌هاي مردم‌نهاد و نخبگان حوزوي و دانشگاهي در طراحي، سامان‌دهي و برنامه‌ريزي تأكيد شده بود.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین