عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۸۶۲
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۶
پوستر مسیر ویژه ماه محرم؛
هم زمان با فرارسیدن عزاداری سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، شماره سی ام پوستر «مسیر» با نام «بایسته های تبلیغ » توسط فرهنگ سرای سرو در فضای مجازی منتشر شد.
عقیق:سی و امین شماره پوستر مسیر که با سوال چه بخوانیم؟ و به چه ترتیبی؟، پیشنهاد مسیر مطالعه کتب انقلاب اسلامی است، به معرفی کتاب برگزیده ویژه ماه محرم با موضوع محرم و قیام امام حسین (ع)  می پردازد.


در این اثر تلاش شده است تا دیدگاه های رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه ای ـ که خود از سرآمدان و الگوهای تبلیغ دینی در شکل و محتوا محسوب می ‌گردد- در زمینه بایسته های تبلیغ ارائه شود. سرفصل های مهم توصیه های ایشان خطاب به مبلغین دینی عبارت است از: اهمیت و جایگاه تبلیغ، شرایط مبلغ مانند خودسازی و رشد اخلاقی و علمی، بایسته های تبلیغ، محیط های تبلیغی مختلف مانند مسجد، دانشگاه، امامت جمعه، محیط نظامی، محیط رسانه ای و مجالس عزای سیدالشهدا(ع)، مسئولیت مبلغین در خرافه زدایی و بدعت‌زدایی، صیانت از وحدت اسلامی و در نهایت بایسته های نحوه ارتباط با نظام اسلامی.
کتاب «بایسته های تبلیغ از منظر مقام معظم رهبری» با تدوین احسان بابایی، در ۲۰۰ صفحه، تیراژ ۳۰۰۰ نسخه تومان از سوی دفتر نشر معارف عرضه شده است.
علاقه مندان جهت مشاهده و استفاده از فایل این اثر، می توانند به نشانی اینترنتیsarv.farhangsara.ir  و یا  instagram.com/farhangsara_sarv مراجعه نمایند.


منبع:مهر
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین