عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۲۹۷
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۹
مجید استواری، مدیر عامل مؤسسه فرهنگی هاتف شهر گفت: تا کنون بیش از هفتاد هزار نفر در نیمه نخست برگزاری سیزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب از این نمایشگاه بازدید کرده‌اند.
عقیق:سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران: مدیر اجرایی نمایشگاه فرهنگی عطر سیب تصریح کرد: با توجه به تغییرات بنیادین که در شیوه اجرایی نمایشگاه ایجاد شده است، میزان رضایتمندی شهروندان از نحوه برگزاری نمایشگاه به طور چشمگیری افزایش یافته است.
وی تصریح کرد: طبق نظر سنجی بعمل آمده به ترتیب بخش پذیرش، برنامه‌های فرهنگی، حسینیه‌ شهدای کربلا، تنوع محصولات، انضباط غرفه‌ها و نظارت و بازرسی بیشترین میزان رضایتمندی را تا کنون دارا بوده‌اند.
مدیر عامل مؤسسه فرهنگی هاتف شهر اذعان داشت: بطور میانگین روزانه بیش از 10 هزار نفر از نمایشگاه بازدید می‌کنند که غیر از مسئولین حسینیه‌ها، مساجد و تکایا با توجه به اجرای برنامه‌های شبیه‌خوانی و تعزیه، برنامه‌های فرهنگی و پخت سمنو جذابیت خاصی برای خانواده‌ها نیز ایجاد شده که آنان را نیز در زمره بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.
گفتنی است «سیزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب» از 12 لغایت 22 مهر ماه جاری همه روزه از ساعت 9 الی 17 در بوستان بزرگ ولایت پذیرای عاشقان حضرت اباعبدالحسین (ع) می‌باشد.


منبع:فردا
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین