عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۳۲۵
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
مدیر حرم شاهچراغ(ع)، از برگزاری ویژه برنامه ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، حضرت ثامن الحجج(ع) در حرم شاهچراغ(ع) خبر داد.
عقیق:حجت الاسلام اسماعیل پور گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، فرزند موسی بن جعفر علیهما السلام، حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، در صحن و سرای این برادر بزرگوار و در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر شاهچراغ(ع)، شامگاه روز سه شنبه 3 شهریورماه به جشن و شکرگزاری می پردازیم و مراسمی در شان این بزرگوار با حضور علما، روحانیون و طلاب و عموم مردم برگزار خواهد شد.
مدیر حرم احمدی و محمدی(ع) اضافه کرد: در این مراسم جشن، حجت الاسلام و المسلمین میر باقری به ایراد سخن خواهد پرداخت و سپس مداحان اهل بیت(ع) به مدیحه سرایی خواهند پرداخت.
وی در پایان از تمامی عاشقان و دلباختگان امام هشتم، حضرت ثامن الحجج علیه السلام و به خصوص مجاورین و زائرین حرم، برای عرض تبریک به برادر بزرگوار ایشان حضرت احمد بن موسی (ع) و جهت شرکت در این برنامه دعوت به عمل آورد و تاکید کرد : امیدواریم با برگزاری این برنامه ها بتوانیم در ترویج فرهنگ رضوی گام موثری برداریم.


منبع:حوزه
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین