عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۲۳۲
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
مدیر اجرایی مجمع عالی خادمان سلسله‌الذهب نیشابور عنوان کرد:
مدیر اجرایی مجمع عالی خادمان سلسله‌الذهب نیشابور از میزبانی پنج مسجد و حسینیه شهرستان از بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر زائر پیاده حضرت امام رضا(ع) خبر داد.
عقیق: حسین زارع اظهار داشت: این کاروان‌ها با عناوین گوناگون متشکل از اقشار مختلف که جوانی سن قالب آنها است در مسیر زیارت خود نیشابور را به‌عنوان میقات‌الرضا(ع) انتخاب کردند.
وی افزود: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ مذهبی، مراسم ادعیه، زیارت بقاع متبرکه داخل شهر چون امامزادگان محروق و  ابراهیم(ع)، مزارین  پارک و یحیی(ع)، بی‌بی شطیطه و بی‌بی پسنده از برنامه‌های جنبی  حضور این عزیزان در شهر سلسله‌الذهب نیشابور بوده است.
زارع مساجد پذیرای زوار حضرت ثامن‌الحجج(ع) را علی‌ابن ابی‌طالب(ع) در بلوار شهر فهمیده، حسینیه کاهانی‌ها در خیابان  شهید منتظری، باقر‌العلوم(ع) در پنجراه، فرحبخشی‌ها در خیابان فردوسی شمالی و نینوا کنار بی‌بی‌شطیطه دانست.
این فعال مذهبی یادآور شد: مسجد باقر‌العلوم(ع) به طور ویژه میزبان 300 نفر داوطلب جوان هلال احمر کشور بود که به شوق زیارت شبی را در میقات‌الرضا(ع) نیشابور بیتوته کردند.
وی خاطرنشان کرد: این زائران صبح امروز حرکت خود را به سمت مشهد ادامه می‌دهند و ظرف سه‌روز به پابوسی عالم آل رسول(ع) مشرف شوند.
وی یادآور شد: زائران از شهر‌های تهران، کرج، شیراز، شهریار، گلستان، کرمان، بیرجند و سبزوار در نیشابور حضور داشتند و باید اشاره کنم که زائران کرمانی و بیرجندی در قالب کاروان حجت‌الاسلام والایی از تهران ثبت نام کرده بودند و به آنها ملحق شدند.
زارع بیان کرد: از امروز حدود هزار نفر از همشهریان نیشابور در قالب دو کاروان و گروه‌های چند نفره به خیل زائران پیاده می‌پیوندند تا همزمان  با میلاد شمس‌الشموس در روز سه شنبه در حرمش عرض ارادت به ساحت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت کنند.

 
منبع:تسنیم
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین