عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۴۹۵۳
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
منتظر واقعی کیست؟
رسانه امروز در اختیار پایگاه ظلمت و غفلت است هرکسی در این میدان نقش موثر و بسزایی را ایفا کند تقابل با این جریان خودش یک مجاهده محسوب می شود.

عقیق: حجت الاسلام بی آزار تهرانی واعظ برجسته کشور در گفت و گو با عقیق با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن علیه جوانان مسلمان گفت: امروز با شرایط پیش آمده دفاع از مظلوم، دفاع از حرم و کلمه طیبه علی علیه السلام در مقام شهادت طلبی مفهومی جز انتظار واقعی ندارد.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی از سخنرانان و اساتید برجسته حوزه علمیه و دانشگاه در پاسخ به این سوال که باید در این نیمه شعبان برای ظهور آقا امام زمان(عج) عهده دار چه وظایفی باشیم تصریح کرد: حقیقتاْ ۸۰ وظیفه را برخی بزرگان ما نوشتند همچون کتاب مکیال المکارم که اعتقاد دارد یک منتظر باید ۸۰ وظیفه را پشت سر بگذارد تا به مقصود خود برسد.

وی اضافه کرد: آیت الله سیدعبدالکریم کشمیری در این راستا تعبیر جالبی دارند که امام زمان(عج) لطیف است و باید پیروان و دوستداران او هم لطیف باشند تا به مقصد ظهور برسیم این برآمد یک زندگی نورانی و آن چه که حضرت ولی عصر(َج) از ما شیعیان مطالبه دارند.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی با اشاره به دو نوع ظهور آفاقی و انفسی خاطرنشان کرد: در مجموعه انواع ظهورهای حضرت صاحب الزمان(عج) ظهور آفاقی و انفسی مشهود است. در ظهور آفاقی حضرت در کنار کعبه اعلام حضور و نوای انا المهدی سر می‌دهند  اما ظهور انفسی در دل محبین، هیئتی ها و دل داده ها شکل می گیرد. اگر مدیریت وجود را به حضرت سپردیم ظهور نزدیک خواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند با همکاری جنود خود ظهور را عقب بیندازد افزود: هجمه ابلیس و جنودش در دوره آخرالزمان به تفسیر آیات افزون می شود چرا که وقتی ظهور محقق شود شیطان و جنودش از بین رفتنی است. لذا هرچه به ظهور نزدیک می شویم تلاش شیطان و همراهانش برای اضلال و گمراهی بشریت بیشتر می شود.

بی آزار تهرانی یکی از ابزارهای شیطانی قدرتمند را رسانه معرفی کرد و اظهار داشت: رسانه امروز در اختیار پایگاه ظلمت و غفلت است هرکسی در این میدان نقش موثر و بسزایی را ایفا کند تقابل با این جریان خودش یک مجاهده محسوب می شود. افرادی که در فضای سایبری آلوده و خطرناک امروز قدم در احیای نام و سیره حضرت صاحب الزمان(عج) برمی دارند اجرشان همان دو میلیون درهمی است که در کتاب شریف کافی بدان اشاره شده است.

وی اذعان کرد: دشمنی که امروز دنیا را به دهکده توصیف می کند استیلا و تسلط شیطانی به درون فضای مجاری و رسانه را باور دارد. افرادی که در این زمینه هرگونه تقابلی داشته باشند و قدمی در راه احیای اسلام ناب محمدی بردارند اجرشان محفوظ است و در جهت آن کلام امام رضا(ع) که می فرمایند مهدی ما زمانی خواهد آمد که نام او عالمگیر شود باید قدم بردارند. به واقع این دهکده جهانی نیاز دارد با استفاده از ارزش های ولایی به دست محبان آن حضرت به میکده معارف مهدوی مبدل گردد.

حجت الاسلام بی آزارتهرانی در پایان خاطرنشان کرد: در تمام روایات ما وقتی صحبت از انتظار واقعی به میان می آید رشادت و شهادت طلبی برجسته می شود و امروز با شرایط پیش آمده دفاع از مظلوم، دفاع از حرم و دفاع از کلمه طیبه علی علیه السلام  در مقام شهادت طلبی یعنی انتظار واقعی ،  هر منتظر امروز باید منتظر پرکشیدن به سوی محبوب باشد و این معنایش عدم تعلق به دنیاست.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
0
0
شما که افراد را دروغی بزرگ می کنید واز این گناه بزرگ نمی ترسید ممکن است بفرمایید اقای بی ازار در کدام حوزه درس یا دانشگاه درس می دهد؟جهت اطلاع دروغ پردازان .ایشان درس متوسط حوزه را نخوانده اند.منتهی لاوی قوی کار ش شلوغ کرده
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین