عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۴۶۸۵
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
جشن بزرگ میلاد با حضور جمع زیادی از مداحان و محبین اهل بیت(ع) برگزار شد
خدا نکند که من و تو گیج آمده باشیم و گیج برویم. خیال می کنید سربندی که بسته اید، خودتان لیاقت پیدا کردید؟ برایتان نوشته اند...
 صوت مراسم
بخش اول گزارش تصویری
بخش دوم گزارش تصویری

عقیق: جشن بزرگ شام میلاد حضرت علی اکبر(ع) با مداحی حاج منصور ارضی، حاج حسین سازور، حاج سعید حدادیان، حاج محمود کریمی، حاج محمدرضا طاهری، حاج احمد نیکبختیان، محمدحسین حدادیان و حسین طاهری برگزار شد.

نکاتی از سخنان حاج منصور ارضی را بخوانید؛

_ مقام حضرت علی اکبر همچون مقام حضرت زهرا(س) است. حضرت زهرا حجت بر حجج عالم است. ایشان می دانست با فدا شدن در راه ولایت و امامت، امامت خواهد ماند.

_ حضرت ابراهیم و اسحاق و فرزندان دیگرش از اسحاق چه کسانی هستند و از یعقوب چه کسانی، اما وقتی امام زمان در حال خواندن زیارت است، می گوید: تو اول قتیل از نسل خلیل هستی.

_ حضرت علی اکبر کسی بود که وزنۀ کربلا بود. کسی که عصمت کربلا را حفظ کرده است. همان گونه که زهرای مرضیه بر پنج تن محور است، علی اکبر هم همان نقش را دارد. آنقدر عظمت دارد ولی خود میداند که اگر این عصمت و حقیقت به شهادت برسد آن نسل امامت محفوظ می ماند.

_علی اکبر(ع) لحظه ای از خدا غافل نمی شد . لذا می بینیم دشمن برای اینکه ما را از آقایمان علی اکبر جدا کند طرح هایی می ریزد. شما هر چقدر دقت کنید و در موبایل و کامپیوتر سرچ کنید یک طرف عکس های آقا می آید و طرفی عکس دشمنان خدا، برهنگی ها و ... کدام طرف را نگاه می کنید؟ ببین چه نقشه ای دارند که تو را از عاشورا و علی اکبر(ع) جدا کنند. تا نخواهی سنخیت با حضرت پیدا کنی، بی فایده است.

_ما نوکران ابی عبدالله امشب دور هم جمع شدیم و همه نیروها را هم گفتیم که بیایند، برای چی؟ برای اینکه شما بدانید همه زحمات را هر چقدر هم که باشد ما خواهیم کشید. اما اگر تو نخواهی، دنبال حضرت علی اکبر نمی روی. حاضر هستی شبانه روز برای تولد کف بزنی و یا سینه بزنی. اما اینکه اعتقادات آقا را پیدا کنیم.

_ مشخص شده است که چند میلیون نفر به کربلا میروند و جا می شوند همین کربلا است. این همه لشگر را پای پیاده و بدون اسلحه بیرون می آید و نعره می کشد تا خودش را میرساند.

_او کیست که وقتی قنداقه اش را به دست امام علی(ع) می دهند، می فرمایند: مثل این آقا دیگر نمی آید. او کیست؟

_آقای جوان، دختر، پسر، بزرگ و پیر! علی اکبر(ع) شناس باش. وقتی شناختی خود به خود سمت گناه نمی روی.

_خدا نکند که من و تو گیج آمده باشیم و گیج برویم. خیال می کنید سربندی که بسته اید، خودتان لیاقت پیدا کردید؟ برایتان نوشته اند. اگر در مجلس لهو و لعب بروی و این سربند را ببندی مسخره ات می کنند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین