عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۳۳۸۳
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸

عقیق: در پی درگذشت خادم الحسین(ع) هیئت روضه العباس(ع) مرحوم محمد سجاد صابری حاج مهدی فاطمی به نمایندگی از خانه مداحان این پیام را در اختیار عقیق قرار داد:

انالله و اناالیه راجعون

متاسفانه با خبر شدیم نوکر آستان مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مرحوم مغفور، حاج محمدسجادصابری  که از خادمین هیأت محترم روضةالعباس(ع) بودند، دار فانی را وداع گفته و به رحمت ایزدی پیوستند.

حقیر به نمایندگی از خانه مداحان این ضایعه اسفناک را به خانواده محترمشان و همچنین به خادمین هیأت فخیمه روضةالعباس(ع) تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای آنمرحوم از ایزد منان مسئلت می نمایم.

کسانی که مرحوم صابری را می شناختند شهادت می دهند که از صفات بارز او، مردم داری، حسن خلق، ادب، صفای باطن و اشک ساری و جاری اش در مصائب اهلبیت عصمت و طهارت(علیهم صلوات الله) می باشد.

به مصداق آیه ی شریفه ی " کل نفس ذائقة الموت" رحلت و کوچ از این دیار گذر برای همگان قطعی است. اما آنچه مسلم است ماندن نام نیک و یا بد از کسی است که به سوی جایگاه ابدی سفر می کند. و این می تواند برای همه ی ما زنگ خطری باشد که آیا مانند مرحوم صابری مردم از رفتن مان ناراحت شده و افسوس می خورند یا نه؟

23/2/94
معاون هماهنگی و برنامه ریزی خانه مداحان
مهدی فاطمی

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین