عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۲۷۲۸
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳
رئیس ستاد اقامه نماز کشور:
امروز همه باید نسبت همه احیای امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنیم، چرا که گوشزدکردن این فریضه تنها وظیفه مبلغان و رو حانیون نیست.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، در جلسه شورای اداری  استان لرستان، با تاکید براینکه امروز باید به جایگاه نماز توجه ویژه ای شود، اظهارداشت: هرچند توجه به نماز در جامعه بهتر شده است ولی  هنوز به وضعیت مطلوب نرسیده است.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور افزود: در قرآن کریم به افرادی که دارای پست و مقام هستند، سفارش ویژه ای شده و یکی از این سفارشات توجه به اقامه نماز است .

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی خاطر نشان کرد : امروز باید ساخت مسجد در شهرک های تازه تاسیس کشور مورد توجه قرارگرفته و حتی  از سایر امکان چون ادارات هم زیباتر و شکیل تر  ساخته شوند .

وی  با طرح سئوال که آیا وقت آن نرسیده است که از خودمان بپرسیم چه کارهایی را برای وضعیت نماز در بین اقشار مختلف جامعه انجام داده ایم؟، گفت: مبلغان مطرح و سرشناس باید در مسیر تبلیغ دین در بین نوجوانان و جوانان حضور فعال یابند.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور، با اشاره به وظایف ادارت و نهادها تصریح کرد: ادارات مختلف باید، در زمینه ترویج نماز تلاش کنند و به هر نوجوان دختر و پسر کتابچه آموزش  نماز ارائه دهند .

وی، با اشاره به اینکه امروز باید به مسئله نماز فرزندانمان توجه کنیم، گفت: نماز سیر تکامل انسانهاست، چراکه تمام کمالات در آن جای می گیرد و پدران و مادران باید بهترین الگو برای اقامه نماز باشند.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی خاطرنشان ساخت: همه باید نسبت به احیای سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنیم، چرا که  گوشزدکردن این فریضه تنها وظیفه مبلغان و رو حانیون نیست.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین