عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۱۸۹۵
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۸
مبلغ حوزه با اشاره به تاکیدات شیخ انصاری بر مردم و طلاب در خصوص قرائت روزانه زیارت جامعه کبیره خاطرنشان کرد: زیارت جامعه کبیره در حقیقت استراتژی چگونه زیستن و پاسخ‌گویی به شبهات دشمنان در زمان غیبت است.
عقیق:حجت‌الاسلام علی زند قزوینی، در مراسم عزاداری روز شهادت امام هادی (ع) که به همت هیئت خادم الرضا(ع) در مسجد رضائیه قم برگزار شد، بیان داشت: زیارت جامعه کبیره اثر ارزشمند از امام هادی(ع) است که با وجود مشکلات و سختی‌هایی بسیاری که در زمان ولایتشان وجود داشت به دست ما رسیده است.

وی با اشاره به جایگاه نابرابر مکان‌های گوناگون در سراسر کره زمین نزد خداوند متعال افزود: هر نقطه از زمین قدس نمی‌شود و هر نقطه را نمی‌توان با مسجدالاقصی مقایسه کرد.

سخنران مراسم با اشاره به فرمایش «بین قبری و منبری روضة من ریاض الجنة» گفت: این فرمایش رسول اکرم(ص) است که بین محراب  و منبر من باغی از باغ‌های بهشت است و همان‌طور که زمین‌ها و نقاط نزد خداوند یکسان نیست، زمان‌ها نیز نزد خداوند متعال چنین وضعیتی دارند.

وی، ماه رجب و ماه‌های شعبان و رمضان را از ماه‌هایی دانست که یک امتیاز خاصی نزد خداوند متعال دارند و اظهارداشت: یکی از مهم‌ترین آموزه‌های زیارت جامعه کبیره این است که همیشه و هرلحظه دعای فرج امام عصر (عج) را بجا آوریم و خواندن زیارت جامعه کبیره یکی از اعمالی است که برای ماه رجب بسیار توصیه ‌شده است.

حجت‌الاسلام زند قزوینی خاطرنشان کرد: امام هادی (ع) در زمان خود آموزش‌هایی به شیعیان می داد که مقدمات ظهور امام عصر (عج) را برایشان فراهم کند.

وی با اشاره به تاکیدات شیخ انصاری بر مردم و طلاب در خصوص قرائت روزانه زیارت جامعه کبیره خاطرنشان کرد: زیارت جامعه کبیره در حقیقت استراتژی چگونه زیستن و پاسخ‌گویی به شبهات دشمنان در زمان غیبت است.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین