عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۰۷۱۷
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
در پی درگذشت ستایشگر پیشکسوت اهل بیت(ع) و پیرغلام پرافتخار آن خاندان اطهر، مرحوم حاج علی آهی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی این ضایعه جانکاه را به بازماندگان و جامعه ستایشگری تسلیت گفت.
عقیق:در پیام تسلیت خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پی درگذشت حاج علی آهی آمده است: درگذشت ذاکر و محب اهل‌بیت(ع) مرحوم حاج علی آهی که عمر بابرکتش را وقف اشاعه فرهنگ خاندانرسالت نمود، موجب تألم و تأسف گردید. وی در طول سالیان عمر همچنان‌که خود از معارف سرشار خاندان عترت توشه برگرفت، شعاع‌های نورانی آن فرهنگ پربار را بر تشنگان معارف آن خاندان نیز عرضه کرد.

آن والامقام اکنون در جوار رحمت حق جای‌ گرفته است و بی‌تردید اجر معنوی خدمات ارزنده‌اش به فرهنگ و شعائر تشیع در خزانه ذات ربوبی مهیا خواهد بود.

با این ضایعه اندوهبار، جهان تشیع در ماتم یکی از پیرغلامان اهل بیت(ع) رخت عزا پوشید و مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی فقدان یاوری مخلص و خدوم را به سوگ نشست. او به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره خانه مداحان کشور و مؤسس بنیاد دعبل خزاعی، یکی از یاران صدیق سازمان تبلیغات اسلامی و موجب خیر و برکت برای اشاعه فرهنگ دینی بود که آثار آن به فضل الهی موجب تعالی روح آن مرحوم خواهد بود.

اینجانب این مصیبت جانکاه را به محضر حضرت ولیعصر (عجل‌الله تعالی فرجه)، و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و نیز به جامعه مادحین و ذاکرین کشور و همچنین خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده، از محضر خداوند متعال مسئلت دارم روح آن عزیز را در درجات رفیع مقام قربش جای داده و بر بازماندگانش صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.


منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین