عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۰۴۴۰
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
برنامه‌های آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) از ۱۵ الی ۲۱ فروردین ماه جاری اعلام شد.
عقیق:بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، ویژه برنامه «زمزم معرفت» در راستای پاسخگویی به پرسش‌های دینی در حرم مطهر برگزار می‌شود.

زمزم معرفت، همه روزه با حضور کارشناسان برجسته حوزه، یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود  که در هفته جاری، حجج اسلام تراشیون، وحیدپور، رستم نژاد، ملکی، محمدی و جعفری به ترتیب از شنبه تا جمعه در این برنامه به ایراد سخن می پردازند.
در هفته جاری، بعد از نماز مغرب و عشا، حجج الاسلام ماندگاری، اویسی، اسماعیلی، حسینی اراکی، واضحی، رنجبر و میردامادی سخنرانی می کنند.
قرائت دعای توسل توسط هیئت جانبازان استان قم سه  شنبه شب و زیارت عاشورای این هفته صبح روز پنجشنبه، 20 فروردین ماه، با مداحی حاج سید مهدی میرداماد قرائت می شود.
دعای کمیل پنجشنبه، بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رنجبر و مداحی حاج عباس حیدرزاده قرائت می شود. آیین قرائت دعای ندبه نیز در صبح روز جمعه، بعد از نماز صبح، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ظهیری و مداحی حاج عباس حیدرزاده برگزار می گردد.
بیان احکام و حدیث پیش از اذان ظهر توسط حجج اسلام ناصر انصاری، روحانی متین و مرادی برگزار می شود و خطبه های نماز جمعه این هفته قم به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ایراد می‌گردد.


منبع:ایکنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین