عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۹۶۵۱
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳
با مداحی حاج محمود کریمی در مسجد الهادی برگزار شد
ما شیعه هفت امامی هم داریم و به آنها واقفیه می گویند که ائمه ای بعد از امام کاظم را قبول ندارند. اما هر کس به ولایت امام رضا معتقد است و به زیارت این امام مشرف است شیعه اثنی عشری است...

گزارش تصویری

صوت مداحی



عقیق: اولین شب از مراسم عزاداری فاطمیه در مسجد الهادی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میثم علی پناه و مداحی حاج محمود کریمی، حاج محمد صمیمی و حاج ابراهیم رحیمی برگزار شد.

نکاتی از سخنان حجت الاسلام علی پناه؛

_ کسی که در محضر حضرت فاطمه پرورش پیدا کرد می گوید که می خواهی نشوی همرنگ، رسوای جماعت شو. خوش به حال کسی که می تواند در جوانی دامنش را پاک نگه دارد و بهار جوانیش در سلامتی و پاکی طی شود. خود را در جوانی فدای امام زمان می کند. این مهم است.در جوانی پاک بودن شیوه پیغمبری است.

_ حالا که پیمانه عمر لبریز نشده باید از لحظه به لحظه اش استفاده کنم.

_ما شیعه هفت امامی هم داریم و به آنها واقفیه می گویند که ائمه ای بعد از امام کاظم را قبول ندارند. اما هر کس به ولایت امام رضا معتقد است و به زیارت این امام مشرف است شیعه اثنی عشری است.

_ امام صادق فرمود که هر کس جد ما امام حسین را زیارت کند و زیارت کربلا در عرش است. انگار خدا را بالای عرش ملاقات کرده است. بزرگترین اجتماع بشری اجتماع اربعین است. کدام سلطانی را در عالم سراغ دارید که این همه سپاه داشته باشد و بتواند بیست میلیون انسان را یک جا جمع کند.

_ رفقا در خلوت دل با حضرت زهرا حرف بزنید. بگویید که اگر شما با دست شکسته ات روی سر ما دست نمی کشیدی نمی توانستیم برای حسین(ع) گریه کنیم. حضرت زهرا با همان دست شکسته ات برای همه ما کارت دعوت فرستاده است.

_ امام حسین تافته جدابافته نظام خلقت است. وقتی زائر مشرف به کربلا می شود ملائکه تا صبح قیامت برای زائر کربلا طلب مغفرت می کنند. زیارت امام هشتم طبق گفته امام جواد افضل زیارات است. خدا فقط خودش می داند که به دامان زائر امام هشتم چه برکاتی ریخته میشود.

_ خراسان یعنی سرزمینی که خورشید بر آن می تابد. سالی یک بار به زیارت امام هشتم برویم. تمام ایران در قبضه امام هشتم می باشد و همه برکات از فیض امام هشتم بر ما می آید و چه بلیاتی از این کشور دور میشود. اول شهیده راه ولایت حضرت زهرا است و امام رضا با امامتش یک خط بطلانی بر اعتقاد واقفیه کشید.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین