عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۸۵۵۷
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰
مدیرعامل بنیاد قرارگاه خاتم الاوصیاء:
حرکت‌های فرهنگی در هیئت‌های مذهبی به شیوه خوبی گسترش پیدا کرده اما این حرکت‌ها نیازمند سرعت پیشروی بیشتری است

گزارش تصویری


عقیق: مدیرعامل بنیاد قرارگاه خاتم الاوصیاء گفت: تشکیل قرارگاه بین‌المللی جامعه ایمانی مشعر می‌تواند راهکاری باشد تا هیئت‌های مذهبی در عرصه‌های بین‌المللی نقش‌آفرینی کنند.

به گزارش عقیق ، حسین یکتا عصر جمعه در چهارمین همایش ملی هیئت‌های محوری و برگزیده کشور که در سالن همایش غدیر مجتمع فرهنگی یاوران مهدی (عج) برگزار شد ابراز کرد: ما باید حق خود را نسبت به شهدا پرداخت کنیم زیرا در روز قیامت باید پاسخگوی اعمال نکرده خود هم باشیم.

وی با اشاره به حضور نیروهای انقلابی در جبهه فرهنگی انقلاب و جامعه ایمانی مشعر ابراز کرد: حرکت‌های فرهنگی در هیئت‌های مذهبی به شیوه خوبی گسترش پیدا کرده اما این حرکت‌ها نیازمند سرعت پیشروی بیشتری است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی بر اتحاد جبهه فرهنگی تصریح کرد: اگر حرکت‌های فرهنگی به صورت سازماندهی شده انجام شود می‌توانیم در عرصه‌های مختلف کشور نقش‌های بی‌بدیلی را ایفا کنیم.

یکتا خاطرنشان کرد: نگاه فراملی سبب پیشبرد هیئت‌های برجسته کشور می‌شود و رهبری وقتی بر موضوع‌هایی تاکید می‌کنند باید آن‌ها در اولویت کار قرار داده شود هرچند دشمن نگاه ویژه‌ای دارد اما ما به دنبال جبهه بازی نیستیم بلکه برای تحقق امر ولی فقیه در جامعه اسلامی تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به برخی از حرکت‌های انجام شده در جبهه جنگ نرم یادآور شد: تا کنون حرکت‌های گسترده‌ای برای تقویت فرهنگ اسلامی در جامعه انجام شده است اما با ایجاد ستاد کمک‌های مردمی جنگ نرم می‌توان پر رنگ‌تر در این عرصه حضور پیدا کرد.

یکتا با تاکید بر اینکه مرز میان حق و باطل مشخص شده است اظهار کرد: هیئت‌های فرهنگی باید در اربعین حماسه بزرگی را خلق کنند تا دنیا بداند در عاشورا چه گذشته است.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس بر ترویج آموزه‌های اسلامی در کشورهای مختلف توسط هیئت‌های مذهبی تاکید کرد و گفت: تشکیل قرارگاه بین‌المللی جامعه ایمانی مشعر می‌تواند راهکاری باشد تا هیئت‌های مذهبی در عرصه‌های بین‌المللی نقش‌آفرینی کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین