عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۸۴۴۰
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷

گزارش تصویری


عقیق: به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رحیم آبفروش در چهارمین همایش ملی هیأت‌های محوری  برگزیده کشور که پیش از ظهر امروز کار خود را در سالن همایش مجموعه فرهنگی یاوران مهدی (عج) آغاز کرده است با بیان اینکه خدمت‌گذاری در فاطمیه اجر عزاداری نوکران اباعبدالله در محرم است تصریح کرد: هدف این گردهمایی برای بهتر نوکری کردن است.

وی با تاکید بر اینکه این همایش از حاشیه‌های سیاسی و دولتی به دور است افزود: امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت مردمی استفاده و با هم‌افزایی یکدیگر بزرگ‌ترین قدرت نرم ایران اسلامی را به سمت کارایی بیشتر هدایت کنیم زیرا انرژی نهفته در هیأت‌ها می‌تواند در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ایفای نقش کند.

جانشین جامعه ایمانی مشعر با اشاره به برنامه‌های این همایش مطرح کرد: دبیران جامعه مشعر ایمانی در استان‌ها فعالیت خود را برای برگزاری بهتر این همایش از دو روز گذشته آغاز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه جامعه ایمانی مشعر در گام‌های ابتدای حرکت گسترده‌ای قرار دارد گفت: افرادی که در این همایش حضور پیدا کرده‌ باید پیام‌های سخنرانان این برنامه فرهنگی را به سراسر کشور انتقال دهند تا بتوانیم به نتایج مورد نظر برسیم.

آبفروش از حضور مدیران هیأت‌های مذهبی برجسته سراسر کشور در همایش ملی هیأت‌های محوری و برگزیده کشور تشکر کرد و یادآور شد: امیدواریم بتوانیم در این همایش به اهداف مورد نظر برسیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین