عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۸۱۶۳
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از برگزاری کنگره بزرگ حضرت ابوالفضل (ع) در زادروز با سعادت آن حضرت در تکیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان چایپاره در اوایل سال آینده خبر داد.
عقیق:حجت‌الاسلام علی مصائبی در دیدار با فرماندار شهرستان چایپاره که این دیدار در محل دفتر فرمانداری انجام شد، اظهار داشت: کنگره بزرگداشت واقف بزرگ شهرستان خوی، میرزا ابراهیم خویی روز 14 اسفند ماه امسال در شهرستان خوی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این کنگره ابعاد شخصیتی و جایگاه مذهبی این عالم وارسته مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

مصائبی گفت: همچنین در این روز شهرستان خوی چهار واحد مسکونی و تجاری که با استفاده از درآمدهای موقوفات خوی احداث شده افتتاح خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از برگزاری کنگره عظیم و بزرگ حضرت ابوالفضل (ع) در زادروز با سعادت آن حضرت در تکیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان چایپاره در سال آینده خبر داد و گفت: این کنگره برای اولین بار در جهان اسلام و با حضور اندیشمندان و بزرگان دینی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون جایگاه آن حضرت در جهان اسلام و مذهب تشیع و همچنین در واقعه عاشورا مورد بررسی دقیق و موشکافانه قرار نگرفته است، اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری این کنگره نقش و جایگاه حضرت ابوالفضل (ع) بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین