عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۷۴۵۷
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۹
حجت‌الاسلام نصیر نیک نژاد:
مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران در مراسم تکریم و معارفه اعضای کانون مداحان، مقاومت را رمز ماندگاری انقلاب دانست.
عقیق:حجت‌الاسلام نصیر نیک نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران در مراسم تکریم و معارفه اعضای کانون مداحان و شعرای آئینی استان تهران گفت: دشمن فکر نمی کرد و برخی از دوستان نیز فکر نمی کردند انقلاب بعد از ۳۶ سال با این صلابت وجود داشته و سی و ششمین سال پیروزی خود را جشن بگیرد. این توفیق را ناشی از اراده و لطف الهی دانست و اینکه نام و پرچم اسلام به دست یک مرد الهی در ایران به اهتزاز درآید.

حجت‌الاسلام نیک نژاد با اشاره به این نکته که انقلاب باصلابت تر از گذشته و با پایبندی به اصول و آرمان های اولیه به راه خود ادامه می دهد، خاطرنشان ساخت: تردید نکنید دشمن هر کاری که می توانسته، انجام داده و بدترین شرایط را برای ما پیش آورده است.

وی تصریح کرد: تمام انقلاب ها بعد از پیروزی دچار یکی از این سه سرنوشت شدند، بعضی نابود شدند، برخی از آنها با حفظ اصول اولیه ماندگار شدند و برخی نیز با تغییر اصول به آرمان های اولیه ماندگار شدند. بسیاری از انقلاب ها برای خدا نبوده، بلکه برای دستیابی به قدرت است، این در حالی است که انقلاب ایران با هدف اجرای احکام و آموزه های اسلام به پیروزی رسید.

نیک نژاد با بیان اینکه انقلاب ایران پنجره ای را گشود که نشان داد دین می تواند در جامعه حاکم شود و مدیریت کند، اظهار داشت: رمز ماندگاری نهضت امام، مقاومت است و این اعتقاد که اگر دین خدا را یاری کردید خدا نیز به شما کمک می‌کند.

این مسئول فرهنگی و عضو ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه ملت ایران در ۲۲ بهمن امسال به دشمن نشان خواهند داد که فشارها و تحریم های آنان اثرگذار نیست، خاطرنشان کرد: اگر بمب هسته ای و یا موشک های فوق العاده داشته باشیم اما ایمان به غیب و حضور مردم نباشد، شکست خواهیم خورد.

وی در ادامه اظهار داشت: جان کری وزیر امور خارجه آمریکا گفت اگر ایران احساس نکند که دنبال بمب هسته ای نیست کاری با او می‌کنیم که هیچکس ندیده است. مقام معظم رهبری فرمودند مردم در ۲۲ بهمن نشان می دهند که دست چه کسی بسته است.

حجت‌الاسلام نصیر نیک نژاد با تاکید بر اینکه هر کس در کانون مداحان و شعرای آیینی حضور دارد افتخار خادمی اهل بیت را دارد، خاطرنشان کرد: ریاست و امور اینچنینی در این کانون تنها اعتباری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان از ۸۰ هزار عضو کانون نام برد و افزود: دشمن از همین موارد و نه از موشک و بمب هسته ای می ترسند.

گفتنی است در مراسم تکریم و معارفه اعضای کانون مداحان استان تهران که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی تهران برگزار شد، حجت‌الاسلام علی امیرآتشانی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی تهران،‌ خورسندی رئیس کانون مداحان کشور، رؤسای ادارات تابعه تبلیغات اسلامی تهران و جمعی از شعرای آئینی حضور داشتند.


منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین