عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۴۵۸۸
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۲
وزارت كار عربستان استفاده از نيروي كار يهودي را در اين كشور مجاز اعلام كرد و افزود : مشكل ما با صهيونيستهاست و با يهوديان و پيروان ديگر اديان مشكلي نداريم.
عقیق:وزارت كار عربستان استفاده از نيروي كار يهودي را در اين كشور مجاز اعلام كرد و افزود : مشكل ما با صهيونيستهاست و با يهوديان و پيروان ديگر اديان مشكلي نداريم.

بنا بر این گزارش مقامات عربستان در اقدامي كه نشان دهنده نگاه مثبت آنها به همه اديان آسماني و فرهنگ هاي مختلف است، اجازه ورود پيروان دين يهود به اين كشور را براي كار صادر كردند.

«الوطن» به نقل از منابع وزارت كار عربستان اعلام كرد ورود پيروان هيچ يك از اديان حتي پيروان دين يهود به اين كشور ممنوع نيست. منابع وزارت كار افزودند : فقط از ورود اتباع اسرائيل جلوگيري مي كنيم و به جز آن درها به روز همه مليت ها و پيروان همه اديان باز است.

از سوي ديگر صدقه فاضل عضو كميسيون خارجي مجلس شوراي عربستان از تصميم وزارت كار براي پذيرفتن نيروي كار يهودي حمايت كرد و افزود مسلمانان هيچ مشكلي با يهوديان ندارند و مشكل ما با جنبش صهيونيسم است.

فاضل افزود: مشكل بزرگ مسلمانان و اعراب با جنبش صهيونيسم است نه با يهوديان يا مسيحيان. وي ادامه داد جنبش صهيونيسم از دين يهود به عنوان بهانه اي براي تحقق اهداف خود استفاده مي كند و تا زماني كه با اسرائيلي ها تعاملي نكرده ايم، هيچ مشكلي وجود ندارد.

در پايگاه وزارت كار عربستان استفاده از زرتشتي ها، كمونيست ها، يهوديان، بودايي ها، سيك ها، مسلمانان، مسيحيان و هندوها را در تاسيسات و شركت هاي اين كشور مجاز دانسته است. همچنين افرادي كه پيرو هيچ ديني نيستند مي توانند براي كار به اين كشور بيايند.


منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین