عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۴۳۲۱
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷
نهم ربیع الاول؛
به مناسبت بزرگداشت سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(ع) همایش باشکوهی با عنوان "عهد جانان" با حضور طلاب، دانشجویان و دانش آموزان سراسرکشور در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.
عقیق: در آستانه نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(ع) جلسه ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی سراسر کشور در این مکان مقدس و به ریاست حجت الاسلام محمدحسین رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

حجت الاسلام رحیمیان در این جلسه گفت: برگزاری مراسمی با شکوه به مناسبت نهم ربیع الاول و با حضور طلاب و دانشجویان از سراسر کشور با هدف بیعت با امام زمان(ارواحنا فداه)، جلوه زیبایی از وحدت حوزه و دانشگاه زیر سایه حضرت حجت(عج) را به نمایش می گذارد.

در این جلسه ستاد اجرایی برگزاری مراسم باحضور نمایندگانی از مسجد مقدس جمکران، مرکز تخصصی مهدویت، حوزه علمیه و دانشگاه تشکیل شد تا مقدمات برگزاری مراسم را فراهم کنند.

بنابرگزارش روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، همچنین بر برگزاری همایشی باشکوه تحت عنوان "عهد جانان" با حضور طلاب، دانشجویان و دانش آموزان سراسر کشور و با همکاری ادارات، نهادها و وزارتخانه های مرتبط تأکید شد.

شایان ذکر است، در پایان این جلسه پیشنهادات اجرایی و عملی برای ارائه به دستگاه های اجرایی و فرهنگی سراسر کشور جهت برگزاری باشکوه بزرگداشت سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(ارواحنا فداه) بررسی شد.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین