عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۳۳۳۷
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
مديركل فرودگاه مهرآباد از برقراري پرواز فوق‌العاده مستقيم تهران- نجف در ايام سوگواري اباعبدالله الحسين توسط هواپيمايي معراج در اين فرودگاه خبر داد.
عقیق:به نقل از روابط عمومي هواپيمايي معراج، علي رستمي با اشاره به افزايش بي‌سابقه حجم تقاضا براي سفر هوايي به مقصد عراق اظهار كرد: بر اين اساس چهار پرواز مستقيم به مقصد نجف اشرف از فرودگاه مهرآباد انجام مي‌شود.
وي تصريح كرد: طي هماهنگي‌هاي به عمل آمده و افزايش بي سابقه حجم مسافران به مقصد عراق ما برآن شديم تا درجهت تكريم مسافران حضرت اباعبدالله الحسين ۴ پرواز مستقيم به مقصد نجف اشرف از فرودگاه مهرآباد تهران صورت گيرد.
وي گفت: اين چهار پرواز مستقيم از سوي شركت هواپيمايي معراج طي ۴ روز صورت پذيرفته كه اولين پرواز ديروز و پروازهاي بعدي نيز امروز و هفته آينده تهران را به مقصد نجف اشرف ترك خواهد كرد.
روابط عمومي هواپيمايي معراج نيز اعلام كرده است؛ با توجه به رسالت صنعت هوايي در راستاي خدمت رساني به مسافران، شركت هواپيمايي معراج در ايام سوگواري حضرت ابا عبدالله الحسين با ماموريت دايمي خود و با توجه به افزايش تردد مسافران براي حضور در آيين اربعين حسيني در كربلاي معلي و در جهت حفظ تعادل قيمت و ترافيك‌هاي پروازي خطوط تهران- نجف بخشي از پرواز‌هاي خود را پس از مدتها از فرودگاه مهرآباد تهران انجام خواهد داد.
در اين خصوص با هماهنگي‌هاي صورت گرفته از سوي سازمان هواپيمايي كشوري، فرودگاه بين المللي مهرآباد، اداره گذرنامه، نيروي انتظامي و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اقدام به برقراري ۴ پرواز فوق العاده بصورت مستقيم در خطوط پروازي تهران – نجف كرده است.
پيش‌تر دهقان مديركل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شركت‌ها و موسسات هوانوردي سازمان هواپيمايي كشوري گفته بود به منظور جلوگيري از افزايش قيمت بليت هواپيما و حفظ تعادل بازار در ايام اربعين حسيني تاكنون مجوز ۲۵۷ پرواز به صورت فوق العاده به مقاصد نجف و بغداد صادر شده است.


منبع:حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین