عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۲۳۸۴
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
عقیق: همزمان با شهادت حضرت رقیه(سلام الله علیها) فاطمیه بزرگ تهران که به همت ستاد مرکزی هیات رزمندگان ساخته شده افتتاح و آماده برگزاری مراسم مذهبی می‌باشد.

علی اکبر مداحی مدیر ستاد مرکزی هیات رزمندگان، در گفتگو با روابط عمومی هیات رزمندگان اسلام با اعلام این خبر گفت:به حول و قوه الهی و یاری امام زمان و یاری امام زمان (عج) و همت ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام خصوصاً معاونت پشتیبانی فاطمیه بزرگ تهران با حدود ۵۰ درصد پیشرفت (تکمیل مرحله سفت کاری) آمادگی برگزاری مراسم شده است . به این سبب مراسم شهادت حضرت رقیه (سلام ا… علیها) و ایام ماه صفر از جمعه ۷ آذرماه به مدت ۵ شب از ساعت ۲۱ با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی و مرثیه سرایی مداحان حاج سعید حدادیان، حاج محمدرضا طاهری، حاج سید مجید بنی فاطمه، حاج سید مهدی میرداماد و حاج مجید بادکوبه در محل فاطمیه بزرگ تهران واقع در خیابان فاطمی نرسیده به خیابان کارگر، جنب فروشگاه سپه برگزار و این فاطمیه افتتاح خواهد شد.

مدیر ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام افزود: البته قبل از کلنگ زنی و شروع احداث این بنای متبرک به نام حضرت زهرا (سلام ا… علیها) حدود دو سال مراسم متعدد در زمین آن برگزار شده است.

وی ادامه داد: این فاطمیه در ۵ طبقه با مساحت ۸۳۰۰ متر مربع زیر بنا احداث گردید و مساحت قابل استفاده برای برگزاری مراسم در حال حاضر حدود ۱۳۲۰ متر می باشد. برای ادامه و تکمیل ساخت پروژه ( نما و نازک کاری – سالن اجتماعات- آشپزخانه – تأسیسات فنی و...) حدوداً مبلغ ده میلیارد تومان لازم است که انشاءا… با کمک و مساعدت خیرین و مردم شهید پرور تهران تکمیل خواهد شد که شماره حساب فاطمیه برای کمک – ۱۹/۴۴۰۳ متعلق به بانک سپه شعبه نیروی هوایی با شاخص ۵۷۴ بنام زیبایی نژاد، خلیلی، صنعتی می باشد.

مداحی در پایان اشاره کرد: در نظر داریم در ایام فاطمیه مزار شهدای گمنام را با مراسم خاکسپاری سه شهید گمنام در ورودی حسینیه راه اندازی نماییم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هیسسسسسسسسسس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
0
0
به به ان شالله خداوند خیرشون بده و ان شالله شاهاد پیشرفت روز افزون هیئات مذهبی انقلابی باشیم...
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین