عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۱۲۶۳
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
مراسم این هفته مسجد مقدس جمکران از سوی معاونت فرهنگی اعلام شد.
عقیق: به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، بر اساس برنامه اعلام شده معاونت فرهنگی، برنامه های از ساعت 19 با قرائت قرآن کریم توسط آقای مهدی علم خواه آغاز می شود.

پس از آن و از ساعت 19:15برنامه گفتگو محور «سلام زائر» با حضور کارشناس مهدویت حجت الاسلام ابراهیم فر برگزار می‌ شود و از ساعت 20 حجت الاسلام افتخاری به بیان احکام شرعی خواهند پرداخت.

مراسم قرائت دعای توسل نیز از ساعت 20:15 با سخنرانی حجت الاسلام میرشفیعی آغاز می‌شود و در ساعت 21 دعای توسل توسط آقای مهدی منصوری قرائت می شود. مراسم قرائت دعای کمیل این هفته بعد از نماز جماعت عشا با قرائت زیارت وارث آغاز می شود. سخنران این مراسم حجت الاسلام ظهیری خواهد بود و دعای پر فیض کمیل نیز توسط حجت الاسلام طباطبایی فر قرائت می شود.

قرائت دعای ندبه در روز جمعه و از ساعت شش صبح با قرائت زیارت عاشورا آغاز می شود. پس از آن و در ساعت 6:20 حجت الاسلام فرشاد سخنرانی خواهد کرد و در ساعت 7 صبح آقای رضا ایزدی دعای ندبه را قرائت می کند.

گفتنی است مراسم قرائت دعای سمات، در روز جمعه از ساعت 16 با قرائت زیارت آل یاسین آغاز می‏شود. از ساعت 16:30 حجت الاسلام محمدپور سخنرانی خواهد کرد و دعای پرفیض سمات توسط ایشان قرائت می‏شود.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین