عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۰۶۳۶
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۴:۳۸
یک کارشناس مذهبی با بیان این‌که محرم فرصتی برای تشریح روحیه شهادت‌طلبی، شجاعت، شهامت، ایثار و فداکاری است، افزود: حفظ دین مبین اسلام و احیای فرایض مهم امر به معروف و نهی از منکر از عمده‌ترین اهداف قیام امام حسین(ع) بوده است.

عقیق: حجت‌الاسلام محمدرضا جزایری با تسلیت به‌مناسبت ایام شهادت امام حسین(ع) و یارانش گفت: عشق به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) جوشش و ارادتی بی‌نظیر از سوی ارادتمندان به اهل‌بیت(ع) است که هر سال به این عشق و ارادت افزوده می‌شود.

وی با بیان این‌که امام حسین(ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد، افزود: اسوه و الگوی ما شیعیان در مسیر اجرای این واجب الهی سیدالشهدا(ع) است و اجرای آن در جامعه بر هر فرد مسلمان واجب است.

این کارشناس مذهبی با بیان این مطلب که ماه محرم فرصتی برای تشریح بیشتر روحیه شهادت طلبی، شجاعت، شهامت، ایثار و فداکاری امام حسین (ع) و یاران باوفایش است، خاطرنشان کرد: عمده‌ترین اهداف قیام امام حسین(ع) شامل حفظ دین مبین اسلام و احیای فرایض مهم امر به معروف و نهی از منکر است.

وی گفت: در زمانی‌ که دشمنان به‌دنبال ایجاد تفرقه و دشمنی در بین صفوف مسلمانان هستند، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) می‌تواند عامل وحدت جهان اسلام باشد و ایام محرم فرصتی است که همه با وحدت و همدلی زیر بیرق امام حسین(ع) نسبت به تقویت انسجام داخلی و جهان اسلام بکوشیم.

 

منبع:ایسنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین