عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۰۵۷۰
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۲
توسط مرکز نشر اسراء صورت گرفت:
کتاب قرآن میزان شناخت قرآن ، برگرفته از آثار حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی، منبع آسان سازی شده کتاب قرآن در قرآن، جهت مطالعه سطوح 2 و 3 مخاطبین جشنواره ملی ملکوت ، تو سط مرکز نشر اسراء چاپ و روانه بازار شد.
عقیق:کتاب فوق که بر گرفته از آثار حضرت آیت الله جوادی آملی می باشد در سه فصل اصلی شناخت نامه قرآن در قرآن ، اوصاف عام و ویژگی های خاص قرآن در قرآن، رسالت های قرآن در حوزه هدایتگری چاپ گردید.

در این کتاب به وحیانیت قرآن ،مفهوم لغوی وحی، معنای قرآنی وحی ، اقسام وحی الهی اوصاف عام قرآن، ویژگی های خاص قرآن، شکوفایی و رشد عقل، اعتلا و ارتقای فرهنگی اشاره شده است.

در خلاصه مطالب این کتاب ارزشمند این چنین آمده است که کلام الهی،بهترین سخنها و رهنمود آن نیز محکم ترین رهنمود هاست،از این رو خدای سبحان فرمود:قرآن،انسان را به استوار ترین آیین،هدایت می کند: إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ يَهْدِي لِلَّتِي هِيَ أَقْوَمُ

قران کریم نه تنها اعوجاجی ندارد،بلکه هرگز انحراف پذیر نبوده وهرگونه کجی وناراستی از حریم او به دور است،پس اگر انسان ازاین بهترین سخن پیروی کند،حکیمی فرزانه می شودواز هدایت تکوینی مخصوص(هدایت پاداشی) سهمی می بردکه ثمره آن،پیمودن را سلامت ورسیدن به مقصد است که از گزند اندوه وهراس وآسیب بیرون مصون است.

فرهیختگان و مخاطبین علاقه مند به این کتاب می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید آنلاین به سایت nashresra.ir مراجعه نمایند و یا در صورت نیاز با شماره 02537765356 دفتر مرکزی نشر اسراء تماس بگیرند.

منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین