عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۰۰۰۵
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵
برج میلاد تهران همزمان با آغاز ماه محرم سیاه پوش شده و مراسم سیاه پوشان یادمان ملی ایرانیان نیز برگزار شد.
عقیق: مدیر عامل برج میلاد تهران از اهتزاز پرچم حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع) همزمان با آغاز ماه محرم بر فراز گنبد آسمان تهران که بلند‌ترین نقطه مرکز کشور است، خبرداد.

«فرزاد هوشیار پارسیان» افزود: برج میلاد تهران به عنوان یادمان ملی ایرانیان و نماد توسعه کشور بعد از انقلاب اسلامی است و همزمان با مناسبت‌های مختلف به ویژه مناسبت‌های مذهبی مراسم‌های مختلفی با حضور پرشور مردم و شهروندان برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: یکی از این مناسبت‌ها ایام سوگواری و عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) است که به همین منظور برج میلاد تهران همزمان با آغاز ماه محرم سیاه پوش شده و مراسم سیاه پوشان یادمان ملی ایرانیان نیز برگزار شده است.

به گفته هوشیار پارسیان، برج میلاد تهران به عنوان یکی از مجموعه‌های فرهنگی کشور برنامه‌های مختلفی را برای ایام ماه محرم در نظر گرفته است که یکی از این برنامه‌ها اهتزاز پرچم حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع) با حضور علمدار «خادم» حرم آن حضرت است که حضور بود.

مدیرعامل برج میلاد تهران تصریح کرد: این پرچم با حضور علمدار حرم حضرت عباس از کربلا، خانواده شهدا و متدینین شهر تهران در میان حضور پرشور مردم تهران در بلند‌ترین نقطه مرکز کشور که گنبد آسمان تهران است، نصب ‌شد.

وی خاطرنشان کرد: پرچم حرم حضرت ابوالفضل العباس (ع) برای نخستین بار است که از کشور عراق برای نصب به برج میلاد تهران می‌آید که البته پیش از این نیز پرچم حرم حضرت علی (ع) و همچنین پرچم حرم امام رضا (ع) نیز بر فراز گنبد اسمان تهران به اهتزاز درآمد.

هوشیار پارسیان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای زیارت پرچم حرم حضرت ابوالفضل العباس (ع) تا پایان ماه محرم به برج میلاد تهران مراجعه کرده و در گنبد آسمان حرم آن حضرت را زیارت کنند.
.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین