عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۷۰۰
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۵
پیام تسلیت مقام معظم رهبری بمناسبت درگذشت حضرت آیت الله مجتبی تهرانی؛
این حادثه ناگوار ضایعه ای برای حوزه علمیه و جامعه مذهبی تهران و بویژه ارادتمندان و جوانانی است که از مجالس پرفیض این معلم اخلاق بهره می بردند.
عقیق:  در پی ارتحال آيت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پيام تسليتی، درگذشت آن عالم عامل ربانی و معلم اخلاق را ضايعه‌ای برای حوزه‌ علميه و روحانيت و جامعه‌ مذهبی تهران خواندند و اين مصيبت را به بازماندگان بيت شريف ايشان تسليت گفتند.

متن پيام حضرت آيت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

با تأسف و تأثر فراوان، خبر درگذشت عالم عامل ربّانی، مرحوم آيت‌الله آقای حاج آقا مجتبی تهرانی رحمت‌الله عليه را دريافت كردم. اين حادثه ناگوار، ضايعه‌ای برای حوزه‌ علميه و روحانيت و جامعه‌ مذهبی تهران و به ويژه ارادتمندان و شاگردان ايشان و جوانانی است كه از مجالس پرفيض و درس‌های سازنده‌ اين معلم اخلاق بهره می‌بردند.

اينجانب تسليت صميمانه‌ خود را به آن بيت شريف و بازماندگان، بويژه اخوی بزرگوار و نيز به همسر مكرّم و آقازادگان ارجمند و ديگر بازماندگان اين بيت شريف تقديم داشته، علوّ درجات آن فقيد سعيد را از خداوند متعال مسئلت می‌نمايم.

سیّدعلی خامنه‌ای

13/ دی ماه/ 1391


منبع: پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
يكي از همين دانشجوها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
0
1
اطلاعیه دفتر رهبري :
اقامه نماز بر پیكر آیت الله مجتبی تهرانی توسط رهبر انقلاب،فردا ساعت8 در مدرسه عالی شهید مطهری واقع در میدان بهارستان انجام میشود و مجلس بزرگداشتی نیز از سوی ایشان روز جمعه ساعت10 درحسینیه امام خمینی در خیابان فلسطین جنوبی برگزار خواهد شد.
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین