عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۶۸۳۳
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴
مدير آستان مقدس احمدي و محمدي (ع)گفت: برای ايجاد ارتباط معنوي با قرآن و عترت و خدمت‌رساني به زائران و مجاوران آن حضرت برنامه‌هاي مختلف قرآني به صورت هفتگي و مناسبتي از طريق دارالقرآن این آستان برگزار مي‌شود.

عقیق:حجت الاسلام محسن اسماعيل‌پور، با اشاره به برنامه های متعدد  دارالقرآن الكريم آستان احمدي و محمدي(ع) اظهار کرد: دارالقرآن این آستان برنامه‌هاي قرآني خود را به صورت ترتيل‌خواني و ترجمه برای تقويت بعد معنوي و اعتقادي زائرين و همچنين آموزش صحيح خواني قرآن مجيد انجام می‌دهد.

وي گفت: تلاوت مجلسي و اجراي برنامه حفظ قرآن كريم با حضور قاريان و حافظان برتر استان و كشور برای ترويج فرهنگ و معارف قرآني و ارتقاي جايگاه قاريان استان در سالن دارالعباده حرم مطهر در روزهاي پنجشنبه از ساعت16:30 تا 18:00 برگزار مي‌شود.

حجت الاسلام اسماعيل پور افزود: با عنايت به جايگاه  وي‍‍ژه حرم مطهر در جذب مخاطبان مختلف كلاس‌هاي آموزشي ويژه خواهران و برادران و همچنين ويژه كودكان با محوريت قرآن و عترت برگزار مي‌شود.

وي خاطرنشان کرد: نمايشگاهي به صورت دائمي در ورودي دارالقرآن الكريم آستان راه‌اندازي شده كه هدف از برپايي اين نمايشگاه پايه‌ريزي يك كار فرهنگي دائم و منسجم و ارتقاء اطلاعات فرهنگي مذهبي عموم مردم است.

اسماعيل‌پور تصریح کرد: مسابقات قرآن و اذان به صورت سالانه و ترتيل‌خواني در ماه مبارك رمضان به صورت محفلي با همكاري خادمان، عموم مردم و دستگاه‌هاي ذي‌ربط برگزار مي‌شود.

 

منبع:حوزه

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین