عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۶۵۷
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۰
با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و حضور میلیونی شیعیان عزادار برای اقامه عزای اربعین سالار شهیدان شبکه های وهابی روز به روز به دروغ پراکنی های خود می افزایند.

عقیق: در جدیدترین دروغ تاریخی که از مختصات شبکه های وهابی است، ملازاده کارشناس شبکه وصال فارسی منکر اسارت اهل بیت سیدالشهدا علیهم السلام در واقعه کربلا شد.

وی بدون ارائه دلیل و مدرک مدعی شد: « امتی که خاندان اهل بیت را اسیر بگیرد این طعن به این امت است در صورتی که این خیر امت است و [آیا] خیر امت می آید و فرزندان پیامبرش را اسیر می گیرد؟» چندی پیش این کارشناس وهابی یزید و لشکریانش را مشرک خطاب داده بود و امروز آنان را "بهترین امت" معرفی می کند.

این کارشناس همانند تمامی وهابیون شروع به تهمت زدن به شیعیان و در رأس آنان علمای شیعه کرد و ضمن "افسانه خواندن" اسارت اهل بیت سلام الله علیهم اجمعین گفت: « تا امروز این افسانه ها را نقل می کنند در بتخانه هایشان در حسینیه هایشان ... در معابدی که علیه اسلام درست کرده اند تمام شعائر حسینی، تمام شعائر زینبی و تمام شعائر فاطمی، شعائریست ضد اسلام.» 

او که برای اثبات دروغی به این بزرگی منابع مهم تاریخی اهل سنت هم چون تاریخ طبری و تاریخ ابن عساکر را پیش رو داشت این کتب را متهم به نقل "افسانه پردازی" کرد و گفت: « لیکن کتب تاریخی متأسفانه پر از این افسانه ها است از جمله کتاب تاریخ طبری، تاریخ ابن عساکر»


کدخبرنگار:211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
0
0
4روز دیگه میگن امام حسین در اثر بیماری فوت کرد اخه تو مال این حرفایی؟تاریخ شناس شدی ؟
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین