عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۶۵۵۰
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷
جانبازان بیمارستان ساسان هنگامی که پرچم متبرک بارگاه منور ثامن‌الحجج(ع) را در آغوش گرفتند، بعد از عرض ادب به حضرت، ظهور امام زمان(عج)، شفای مریضان و رفع مشکلات جوانان را از ولی نعمتشان طلب کردند.
عقیق:در مرکز پایتخت در بلوار کشاورز بیمارستانی است که پذیرای سرو قامتان دفاع مقدس است، همگان بیمارستان ساسان را به خوبی می‌شناسند، چرا که از قدیم الایام پذیرای جانبازان بوده است، حضور خدامان امام رضا(ع) آن هم در دهه کرامت موجب شد که برای لحظاتی این عاشقان اسلام درد تن را فراموش کنند و قلب‌های مالامال از عشق رضوی را رهسپار مشهدالرضا کنند.

 

چهار تن از خدام رضوی همراه با حجت‌الاسلام محمد فلاح تحت عنوان کاروان زیر سایه خورشید با چهره‌هایی بشاش و مصمم به اکثر اتاق‌های دو طبقه از بیمارستان سر زدند و پرچم متبرک بارگاه منور شاه سلطان ایران را بر بالین این مجاهدان راه شریعت بردند و می‌گفتند: ما از طرف امام رضا(ع) برای عیادت شما آمده‌ایم و إن‌شاءالله خودتان به پابوس حضرت(ع) بروید.

سیدحسن موسوی شاد که سینی نبات‌های متبرک در دستش است، هنگامی که پای سخنان جانبازان ‌نشست، گریه امانش را برید و با چشمانی اشک بار نبات متبرک را به جانبازان تقدیم ‌کرد.

 

محمدجواد رمضانی دیگر خدام رضوی که پرچم متبرک که منقش به نصر من الله و فتح القریب است، را با احترام نزد جانبازان می‌‌برد و خطاب به آن‌ها می‌گوید: از طرف آقا علی بن موسی‌ الرضا(ع) برای عیادت شما آمده‌ایم.

علی محمدپور جانباز 70 درصد و قطع نخاع که به سختی صحبت می‌کرد، خدا را به آبروی امام هشتم قسم می‌دهد و می‌گوید: السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)، ای شاه خراسان! ای کسی که آهوی بیابان را ضمانت  می‌کنی، مریض‌ها را شفا بده.

 

حمید رضا عصراللهی که از دیدن خادمان به شعف آمده، یکی از خادمان امام رضا(ع) را در آغوش می‌گیرد و در گوش خادم رضوی می‌گوید: دلتنگی ما را خدمت آقا برسانید و از ایشان بخواهید قسمت شود به پابوس حضرت(ع) برویم.

جواد حاجی غفاری جانباز 25 درصد با چهره‌ای خندان هنگام دیدار خادمان حرم شاه توس این چنین ابراز احساسات می‌کند: السلام علیک یا علی بن موسی‌ الرضا، اللهم عجل لولیک الفرج، اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا.

 

همسرش نیز که کنار تختش حضور دارد با چشمانی پر از اشک می‌گوید: دلمان می‌خواهد به پابوس امام رضا(ع) برویم،‌ خدا إن‌شاءالله همه مریض‌ها را شفا بدهد.

عباس فدایی خدمت با اینکه خود در بستر بیماری بود، مهمترین آرزویش سلامتی همه ملت، رفع گرفتاری جوانان و درست شدن وضعیت حجاب در کشور می‌داند.

 

جانباز دیگری که تا چشمش به خدام امام رضا(ع) افتاد، این چنین بیان می‌کند: نذر کرده بودم دست گلی را از بارگاه حضرت معصومه(س) به بارگاه امام رضا(ع) ببرم،‌ ولی مریض شدم، حالا شما آمدید، یکی از خدام هم در جواب می‌گوید: حضرت این نذر شما را قبول کردند، این پرچم از طرف حضرت و برای عیادت از شما آمده است، إن‌شاءالله به زودی به پابوس حضرت مشرف می‌شوید.

 

در این بازدید که یک ساعت و نیم به طول انجامید، چنان خادمان حضرت ثامن‌الحجج(ع) را تحت تأثیر قرار داده بود که دوست داشتند ساعت‌ها پای صحبت آن‌ها بنشیند، اما وقت تنگ بود و باید به جاهای دیگر هم می‌رفتند و این در حالی بود که دعای خیر جانبازان و اشک چشم همسران آن‌ها بدرقه راه خادمین حرم رضوی شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین