عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۷۲۳
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۵
برگزیدگان مرحله پایانی نهمین جشنواره ملی مدیحه‌سرایی، چاوشی‌خوانی، ابتهال و تواشیح رضوی در رشته مداحی معرفی شدند.
عقیق:کمیته انتخاب و گزینش آثار نهمین جشنواره مدیحه‌سرایی، چاوشی‌خوانی، ابتهال و تواشیح رضوی ازبین 75 اثر ارسالی از استان‌های مختلف کشور در رشته مداحی، 6 مداح را برای حضور در مراسم اختتامیه انتخاب کرد.
محمد‌حسین چاوشی‌زاده(از قم)، علی داداش‌زاده، مهران نوروزی و محمد‌صادق درآبادی(از اردبیل)، مصطفی راغب(‌از یزد) و یاسر اسماعیلی(از استان مرکزی) اسامی برگزیدگان نهایی این دوره از جشنواره رضوی در استان اردبیل هستند.
نهمین دوره نهمین جشنواره  ملی مدیحه‌سرایی‌، چاوشی‌خوانی، ابتهال و تواشیح رضوی به‌صورت غیر‌حضوری برگزار شده است و هیئت داوران جشنواره از روی آثار ارسالی‌(صوتی و تصویری‌) منتخبان جشنواره را معرفی کرده‌اند.

مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره  روز دهم شهریور‌ ‌و از ساعت 18 در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی ـ هنری فدک اردبیل برگزار می‌شود.
با انتخاب کمیته انتخاب و هیئت داوران جشنواره ، از بین 40 اثر ارسال شده به دبیر‌خانه‌جشنواره‌، ‌گروه سادات بنی‌فاطمه از استان مرکزی‌، محمد‌خسرو پرویزی از گیلان‌، محمد‌حسن باغبانی از مازندران‌، علی محرابیان از اردبیل‌، احمد راهی‌مالکی از هرمزگان و همت قاسمی از مازندران به‌عنوان برگزیدگان بخش چاوشی‌خوانی انتخاب و معرفی شدند.
نهمین دوره نهمین جشنواره  ملی مدیحه‌سرایی، چاوشی‌خوانی‌، ابتهال و تواشیح رضوی به‌صورت غیرحضوری برگزار شده است و هیئت داوران جشنواره از روی آثار ارسالی(صوتی و تصویری) منتخبان جشنواره را معرفی کرده‌اند.

گفتنی است؛ مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره روز دهم شهریور‌ و از ساعت 18 در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی ـ هنری فدک اردبیل برگزار می‌شود.

منبع:ایکنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین