عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۵۲۸۵
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در آستانه فرارسیدن روز جهانی مسجد با صدور پیامی تاکید کرد: لزوم همبستگی با مردم حماسه‏‌ساز غزّه و نمازگزاران قریب به ٢٠٠ مسجد تخریب شده این سرزمین و دیگر بلاد اسلامی بیش از گذشته احساس می‏‌شود.

عقیق:متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

و لولا دفع الله النّاس بعضهم ببعض لهدّمت صوامع و بیع و صلوات و مساجد یذکر فیها اسم الله کثیرا (سوره حج، آیه ٤٠)

سی‏‌ام مرداد ماه هر سال- مطابق با ٢١ آگوست- یادآور جنایت رژیم ‏غاصب‏ صهیونیستی در به آتش ‏کشیدن قبله‏ اوّل‏ مسلمانان - مسجد الاقصی- است. فاجعه دردناکی که برگی از جنایات بی‏شمار رژیم گرگ‏ صفت صهیونیستی و نمونه‏‌ای روشن از دشمنی استکبار جهانی با نمادها و مظاهر توحیدی در سراسر جهان است، اینک و در آستانه‏ سالروز این واقعه‏ جان‏سوز که به تدبیر جمهوری اسلامی ایران و تصویب اجلاس وزرای خارجه سازمان کنفرانس اسلامی، «روز جهانی مسجد» نام گرفته است و در شرایطی که رژیم کودک‏ کش صهیونیستی دست به کشتار مسلمانان مظلوم و تخریب اماکن عمومی و مقدّس فلسطین زده است، لزوم همبستگی با مردم حماسه‏ ساز غزّه و نمازگزاران قریب به ٢٠٠ مسجد تخریب شده این سرزمین و دیگر بلاد اسلامی بیش از گذشته احساس می‏‌شود.

لذا از همه‏ ائمه محترم جماعات معزّز و مکرّم مساجد، کارگزاران، فعّالان و تشکّل‏‌های‏‏ مسجدی و عموم‏ نمازگزاران ‏عزیز و مومنان بیدار دل ‏دعوت ‏می‏‌شود تا در شب شهادت حضرت امام صادق (علیه السلام)، همراه با توسّل به ذیل عنایت آن امام همام، برای نجات ملّت ستم‏دیده غزّه، دست به دعا و نیایش بردارند و در دفاع معنوی از خانه‏‌های خدا و اماکن مقدسه اسلامی، مساجد را از عطر مناجات و نوای همبستگی و وحدت اسلامی و برائت از دشمنان اصلی اسلام، آکنده سازند.

به فضل الهی ائمّه ‏جماعات محترم مساجد استان تهران، همراه با دیگر مساجد کشور در این اقدام ‏انسانی- ‏اسلامی حضور فعّال خواهند داشت. ان‌شاء‏الله.

والسلام علیکم و رحمة الله

محمدجواد حاج علی‌اکبری

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد»

 


منبع:ایسنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین