عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۵۵۲
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۷
در بخشی از بيانيه جامعه قرآني كشور که عصر امروز در حمايت از مردم مظلوم غزه در میدان فلسطین گردهم آمده بودند، آمده است: آري، دنيا بداند غزه تنها نيست، كودكان، زنان و مردان بي‌دفاع آن سرزمين تنها نيستند، فلسطين همواره جزء پيكره جهان اسلام بوده، ‌هست و خواهد بود.
عقیق:بيانيه جامعه قرآني كشور در حمايت از شهداء و مردم مظلوم غزه به شرح زیر است:


بسم‌الله الرحمن الرحيم
إِنَّ اللَّهَ يُدَافِعُ عَنِ الَّذِينَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لَا يُحِبُّ كُلَّ خَوَّانٍ كَفُورٍ

خداوند از كساني كه ايمان آورده اند دفاع مي كند ،‌ خداوند هيچ خيانتكار ناسپاسي را دوست ندارد ( سوره حج / آيه 38 )


جهان بار ديگر شاهد نسل‌كشي و وحشي‌گري رژيم غاصب و جعلي اسرائيل در حمله به غزه و كشتار بي‌رحمانه غيرنظاميان اعم از كودكان و زنان بي‌دفاع مي‌باشند، حمله به بيمارستان‌ها، مدارس تحت نظارت سازمان ملل، به كارگيري كشنده‌ترين ابزار جنگي و سلاح‌هاي ممنوعه و بالاخره نقض مكرر آتش‌بس، مهر تأييدي بر فجايع غيرانساني و افشاء مجدد اين چهره منفور و غده سرطاني است.


وقايع و فجايع اخير اعم از غصب، قتل، جنگ، جنايت و نسل‌كشي، ذات كريه و ناپاك اين رژيم را بيش از پيش عيان نمود و به تمامي جهانيان ثابت كرد كه رمز و راز سخن گهربار خميني كبير در مورد اين رژيم جعلي ،فراموش نشدني و تحقق آن ضروري است كه فرمودند: «اين غده سرطاني بايد از بين برود.»


حاميان و همفكران زبون اين رژيم جعلي مي‌پندارند با ايجاد حوادث و مشكلات در جهان اسلام اعم از عراق، افغانستان، سوريه و لبنان فرصتي براي حيات بيشتر اين رژيم جنايتكار بوجود خواهند آورد در حالي كه آنان بايد بدانند فرزندان مقاومت با روحيه فداكاري و ايثارگري قطعاً موجبات شكست اسرائيل و بلكه شكستي مفتضحانه و سخت‌تر از جنگ‌هاي 8 روزه، 22 روزه و 33 روزه را براي رژيم صهيونيستي رقم خواهند زد.


آري، دنيا بداند غزه تنها نيست، كودكان، زنان و مردان بي‌دفاع آن سرزمين تنها نيستند، فلسطين همواره جزء پيكرة جهان اسلام بوده، ‌هست و خواهد بود.


ملت مسلمان ايران و جامعه قرآني كشور با تأسي از دستورات قرآن‌كريم و فرامين ولي امر مسلمين حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي (مدظله‌‌العالي) ضمن ابراز همدردي با مردم مظلوم و بي‌دفاع غزه و فلسطين و اعلام انزجار از فجايع غير انساني رژيم صهيونيستي بر مواضع قاطع خود بدين شرح تأكيد مي‌نمايند:


1 – كشتار مردم بي‌دفاع و مظلوم غزه عملاً نقض كنوانسيون بين‌المللي دفاع از حقوق غيرنظاميان بوده، و ورود سازمان‌هاي جهاني و دخالت دبيركل سازمان ملل در جلوگيري از ادامه اين فجايع امري ضروري است لذا اقدام سريع و برخورد قاطعانه با اين فجايع غير بشري را خواستاريم.


2 – غفلت سردمداران كشورهاي عربي منطقه در موضوع غزه امري است نابخشودني و قطعاً تاريخ در مورد اين بي‌تفاوتي و همسويي آنان با ستمگران دنياطلب قضاوت خواهد كرد ،‌ اميد است سران عرب ضمن بيداري و قطع همكاري با رژيم منحوس صهيونيستي ،‌بيش از اين در نسل كشي و فجايع غزه و فلسطين شريك نبوده و به ياري مردم مظلوم ،‌ بي دفاع و مسلمان بشتابد .


3 – ما، وحشي‌گري‌هاي باورنكردني و جنايات سبوعانه خوارج داعش و گروهك‌هاي تكفيري را نيز از جمله طراحي‌ها و توطئه‌هاي شيطاني استكبار و رژيم نامشروع صهيونيستي دانسته و بر ضرورت مقابله جدي و قاطعانه با مزدوران ياد شده و ريشه‌كن ساختن آنان از تمام بلاد اسلامي تأكيد مي‌نمائيم.


4 – آحاد جامعه قرآني كشور ضمن تجليل از ايستادگي و مقاومت مردم قهرمان فلسطين اعلام مي‌دارد كه ملت بزرگ ايران اسلامي همواره در كنار ملت مظلوم فلسطين بوده و از هيچ كمك و مساعدتي در دفاع از آنان دريغ ننموده و آماده پشتيباني همه جانبه از ايشان مي باشد .


5 –كمك رساني به آسيب ديدگان و فراهم آوردن هرچه سريعتر زمينه امداد و درمان و ارسال غذا و دارو امري بسيار ضروري بوده و لذا ضمن درخواست از مردم عزيز ايران جهت ياري رساندن، از ديگر كشورهاي مسلمان خصوصاً مصر و اردن مي‌خواهيم با بازگشايي گذرگاههاي مسدود ، زمينه ياري رساندن هرچه بيشتر به مردم بي دفاع غزه را فراهم نمايند .


6 – مقاومت و ايستادگي رمز پيروزي بر ظلم و جنايت رژيم كودك‌كش اسرائيل است، ما جامعه قرآني با تأسي به فرامين رهبر بزرگوار انقلاب و فرماندهي معظم كل قوا، از مسئولين نظامي در داخل و همه آزاديخواهان در خارج از كشور، خواستار تجهيز و مسلح كردن مردم مظلوم فلسطين خصوصاً كرانه باختري جهت ادامه مبارزه با اسرائيل غاصب مي‌باشيم .
وعده خدا نزديك است و پيروزي حتمي، ان شاء الله .

 هجدهم مرداد سال 1393
جامعه قرآني ايران اسلامي
و صل ا... علي سيدنا محمد و آله الطاهرين



منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین