عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۵۵۱
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳
برگزار شد؛
به دنبال جنایات رژیم منحوس صهیونیستی و کشتار مردم بی گناه غزه، جامعه قرآنی کشور بار دیگر به وظیفه خود عمل کرده و با تجمع در میدان فلطسین انزجار خود را از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بیگناه غزه نشان دادند.
عقیق:تجمع بزرگ جامعه قرآنی کشور با حضور اساتید، پیشکسوتان، قاریان، حافظان، معلمان، پژوهشگران، مدیران، فعالان و رسانه‌های قرآنی جهت بزرگداشت شهدای غزه در مسجد امام صادق(ع) میدان فلسطین تهران برگزار شد.

حملات غیرانسانی رژیم صهیونیستی از 17 تیر سال جاری در نوار غزه آغاز شد که در جریان این حملات حدود دو هزار فلسطینی شهید و دست کم 10 هزار نفر دیگر زخمی شدند. طبق گزارشهای سازمان ملل یک چهارم از ساکنان نوار غزه از خانه های خود آواره شدند.

همچنین از هشت صبح سه شنبه هفته گذشته آتش بس 72 ساعته ای در نوار غزه برقرار شد که تا هشت صبح روز جمعه به وقت محلی ادامه داشت. با پایان این آتش بس حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه ازسرگرفته شد، بطوری که تنها در روز گذشته حدود 30 فلسطینی در جریان این حملات شهید و زخمی شدند. به گفته منابع فلسطینی مذاکرات برای برقراری آتش بس فراگیر در نوار غزه با میانجیگری مصر در قاهره در حال انجام است.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین