عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۱۸۷۰
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲
غرفه پاسخگویی به شبهات دینی و مشاوره در ۹ موضوع مجزا در بخش حوزوی بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم پذیرای علاقه‌مندان است.
عقیقبا آغاز به کار بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در محل باغ موزه دفاع مقدس مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم غرفه پاسخگویی به شبهات دینی و مشاوره را در بخش حوزوی نمایشگاه قرآن‌کریم برپا کرده است.

حجت‌الاسلام حامد براتی مدیر اداره ارتباطات مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات گفت: این مرکز با برپایی 9 میز پاسخگویی در موضوعات قرآن و حدیث، احکام، مشاوره اعتقادی، مشاوره خانواده، ادیان و مذاهب، حقوق و مطالعات زنان و خانواده، همسرداری و ... در نمایشگاه قرآن کریم امسال حضور دارد.

وی افزود: میزهای پاسخگویی به شبهات واقع در بخش حوزوی نمایشگاه (جنب مسجد خرمشهر) همه روزه از ساعت 18 تا 24 شب تا آخرین روز نمایشگاه پذیرای عموم بازدید کنندگان است.

بازدیدکنندگان می‌توانند با حضور در غرفه مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات در بخش حوزوی نمایشگاه قرآن کریم نرم‌افزارهای مناسبتی این مرکز را به صورت رایگان دریافت کنند.

در ادامه تصاویری از فعالیت غرفه مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم مشاهده می‌کنید:









ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین