عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۱۰۵۳
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۸
معاون فرهنگی مسجد جمکران با اشاره به حضور پرشور و میلیونی زائران در نیمه شعبان، گفت:حدود 3 میلیون زائر در مراسم‌ نیمه شعبان امسال در این مسجد مقدس حضور پیدا کردند.
عقیقحجت‌الاسلام  والمسلمین تکیه‌ای، در گردهمایی خادمان مسجد مقدس  جمکران که امروز در این مسجد برگزار شد، از زحمات و خدمات تمام دست اندرکاران و خادمان در خدمت به زائران به ویژه در نیمه شعبان، تشکر و قدردانی کرد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به حضور پرشور و میلیونی زائران در نیمه شعبان، بیان داشت: حدود 3 میلیون زائر در مراسم‌ نیمه شعبان امسال درمسجد مقدس حضور پیدا کردند.

 وی تصریح کرد: البته سال گذشته حدود 2 میلیون زائر در مراسم‌ نیمه شعبان حضور پیدا کرده بودند که این نشان می‌دهد در سال جاری نسبت به سال گذشته حدود 50 درصد حضور زائران افزایش یافته است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین تکیه‌ای با بیان این ‌که امور خدماتی نیز در نیمه شعبان از سوی مسجد مقدس جمکران به بهترین نحو صورت گرفت، خاطرنشان کرد: در حوزه ترافیکی نیز کارها با ساماندهی و نظم بسیار مطلوبی انجام شد.

 وی یادآور شد: هر ساله انجام کارهای خدماتی، رفاهی و دیگر مسائل از سوی مسجد مقدس جمکران سیر صعودی می‌پیماید؛ همچنین هر سال بر عزت و رونق مراسم این مکان مقدس افزوده می‌شود.

 معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران بیان داشت: توفیق خدمت بسیار ارزشمند است و باید قدر آن را دانست.

 وی افزود: تمام خروجی مسجد باید فرهنگی باشد، چرا که تمام این زیر ساخت‌ها برای اقدامات فرهنگی صورت می‌گیرد.

 حجت‌الاسلام  والمسلمین تکیه‌ای در پایان با تشکر از تلاش دست اندرکاران، گفت: عملکرد بخش‌های مختلف مسجد مقدس جمکران به گونه‌ ای بود که تمام رسانه‌ها از این اتفاق عظیم در نیمه شعبان تشکر و قدردانی کردند.

 منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین