عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۸۹۱۷
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۹
اسامی 15 نفر از داوران ایرانی و خارجی شرکت کننده در سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اعلام شد.
عقیقدر این دوره از مسابقات قرآنی 15 تن از داوران برجسته از ایران و کشورهای اسلامی به همراه سه تن از اعضای هیأت رئیسه فنی مسابقات، امر مهم قضاوت را برعهده خواهند داشت.

10 داور خارجی از کشورهای لبنان، عراق، مصر، سوریه، پاکستان، اندونزی،  اردن، ترکیه و الجزایر در سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم شرکت خواهند کرد.

استادان شیخ طلال المسمار از کشور لبنان، شیخ رافع محمد جود العامری از عراق، دکتر نعینع، استاد بسیونی و استاد طنطاوی از مصر، شیخ منیر محمدعقله از سوریه،  الازهری از پاکستان، فضلان بن زین الدین از اندونزی، سمیح احمد خالد العثامنه از اردن، محمدعلی صاری از ترکیه و بوسعده عمر از الجزایر به عنوان 11 داور از 9 کشور اسلامی به عنوان داوران غیر ایرانی سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم حضور خواهند یافت.

استادان عبدالرسول عبایی (رئیس هیأت داوران)، هاشم روغنی، محمدعباسی و شهریار پرهیزکار به عنوان هادی حفاظ، ابوالفضل علامی، علی اکبر حشمتی، حجج اسلام درایتی و شهیدی‌پور به عنوان داوران و ناظران ایرانی سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم انتخاب شدند.

همچنین استادان مهدی دغاغله و معتز آقایی به عنوان استادان راهنمای متسابقین سی‌و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم انتخاب و معرفی شدند.

سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام امسال در آستانه مبعث رسول نور و رحمت در تهران گشایش می یابد. این دوره از مسابقات با دعوت از نمایندگان قرآنی اعم از حافظان و قاریان کشورهای مختلف جهان طی 7 روز در تهران برگزار می شود.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین