عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۸۷۲۸
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
مسئول خانه شهید گلزار شهدای تهران از برگزاری مراسم بزرگداشت فاتحان خرمشهر در قطعه ۲۶ گلزار شهدای تهران خبر داد و گفت: این مراسم اول خرداد ماه در جهت تجدید بیعت با شهدای عملیات بیت‌المقدس صورت می‌گیرد.

عقیق: اکبری مسئول مرکز فرهنگی خانه شهید گلزار شهدای تهران در گفت‌وگویی، از برگزاری بزرگداشت فاتحان خرمشهر در گلزار شهدای تهران خبر داد و گفت :این مراسم روز پنجشنبه اول خرداد ماه سال 18 در قطعه 26 برگزار می‌شود.

وی با اعلام این خبر افزود: این مراسم با هدف تجدید میثاق با شهدای عملیات بیت‌المقدس برگزار می‌شود و پس از اتمام مراسم مزار این شهدا در قطعه 26 گلباران و عطر افشانی می‌شود. همچنین کار ویژه دیگری که در خصوص این شهدا انجام می‌شود تعویض پرچم مزار شهدای عملیات بیت‌المقدس است.

اکبری ادامه داد: تعدادی خانواده‌های شهدای خرمشهر مانند شهید وزوایی و شهید جهان آرا نیز به همراه فرماندهان هشت سال جنگ تحمیلی در این مراسم حضور دارند.

مسئول خانه شهید گلزار شهدای تهران تصریح کرد: از جمله برنامه‌های حاشیه‌ای این مراسم برپایی نمایشگاه تصاویر فتح خرمشهر است که در جوار مزار این شهدا در قطعه 26 برقرار خواهد بود. این نمایشگاه شامل عکس‌هایی از فتح خرمشهر و رزمندگان آن است که به نمایش درمی‌آید. همچنین گروه «دمام» نیز در مزار دمامی می‌کنند.

وی در پایان سخنانش اظهار داشت: این مراسم به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، سپاه محمد رسول الله و مرکز فرهنگی خانه شهید برگزار می‌شود.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین