عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۸۰۶۹
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۹
با سخنرانی یک مرجع تقلید برگزار می شود؛
همایش تجلیل از پدران شهدای استان قم باعنوان تجلیل از پدران آسمانی با سخنرانی آیت الله العظمی نوری همدانی در قم برگزار می شود.

عقیق: سردار هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم امروز در جمع خبرنگاران با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام ولادت امام علی(ع)، به جایگاه شهدا و پدران شهدا اشاره و  اظهارداشت: الگوی  تمام پدران شهدای ما حضرت علی (ع) بوده و این افراد همواره در مسیر اهل بیت(ع) قرار داشته و  پیرو ولایت هستند.

وی  افزود: در همین راستا و همزمان با سالروز ولادت امام علی(ع) همایش تجلیل از پدران آسمانی استان قم برگزار خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، با بیان اینکه سخنران ویژه این مراسم حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید هستند، گفت: این مراسم از ساعت 9 صبح روز سه شنبه 13 رجب در سالن همایش های مدرسه عالی امام خمینی(ره) برگزار خواهدشد.

وی با بیان اینکه در استان قم هزار و 225 پدر شهید در قید حیات داریم، یادآورشد: در استان قم 283 شهید داریم که پدر آنان روحانی بوده و در این مراسم از آنان نیز تجلیل خواهد شد.

به گفته سردار هاشمی، در بنیاد شهید قم پرونده 383 شهید روحانی نیز به ثبت رسید است.

وی خاطرنشان ساخت: هم چنین در سالروز ولادت حضرت علی(ع) از  فرزندان  نخبه شاهد استان قم بعد از نماز مغرب و عشا در مدرسه عالی امام خمینی و با سخنرانی یکی از مسئولان کشوری تجلیل خواهد شد.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین