عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۴۹۴
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
حجت الاسلام الهی، حاج محمد رضاطاهری و کربلایی حسین طاهری در عزاداری امام علی النقی(ع)
اگر کسی را دیدید که ثروت زیادی ندارد از زحمت نکشیدن آن فرد نیست. شما باید از جهت دیگری نگاه کنید. آن فرد خودش را وقف دنیا نکرده است ای جوان خودت را کامل وقف دنیا نکن...

گزارش تصویری

عقیق: مراسم عزاداری شب شهادت امام علی النقی الهادی(ع) در مسجد الهادی برگزار شد.

در این مراسم که همت هیئت ثارالله برگزار شده بود حجت الاسلام الهی سخنرانی کرد و حاج محمد رضا طاهری و کربلایی حسین طاهری به مرثیه خوانی پرداختند.

نکاتی از سخنان حجت الاسلام الهی؛

*دین داری باید در خون انسان باشد. اگر دیدید کسی خودش را متدین نمایش میدهد به آن شخص نباید اعتماد کرد. اما در شرایط فعلی نمی توان متوجه شد دین دار واقعی چه کسی است، چون مال حرام به راحتی وارد زندگی ما شده است .

*اگر کسی را دیدید که ثروت زیادی ندارد از زحمت نکشیدن آن فرد نیست. شما باید از جهت دیگری نگاه کنید. آن فرد خودش را وقف دنیا نکرده است ای جوان خودت را کامل وقف دنیا نکن هر چه قدرت خداوند به تو داد به همان قانع باش .

*در انتخاب دوست باید دقت کنید یک دوست خوب میتواند شخص را وارد بهشت کند اما امان از روزی که قسمت کسی یک دوست بد شود. اگر کسی یک دوست خوب پیدا کرد مثل اینکه یک جعبه پر از طلا پیدا کرده است.

*امام صادق می فرماید: به ظاهر خوب و لحن خوش بیان کسی اعتماد نکنید. می فرماید ببینید آن فرد با چه کسان دیگری دوست است.

*برادرها ریاست با خدمت کردن کاملا متفاوت است. ریاست ابزاری است برای خدمت کردن . می دانید چطور باید بفهمید جایگاه تان متناسب شما هست یا نه؟ پیامبر می فرماید : اگر کسی را دیدید که لیاقت بیشتری نسبت به شما دارد و اگر کار را به او واگذار نکید خوائن هستید .

*یکی از کاندیداهای نمایندگی مجلس به محضر امام رفت و گفت آقا بنده رای لازم را برای مجلس نیاوردم. امام فرمودند خدا را شکر که انتخاب نشده اید مسولیت وظیفه سنگینی است. اگر به خاطر خدا کاندیدا  شدید خدا ثواب کامل این مسولیت را به شما داده است .


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین